Vi har hatt en våkennatt i natt med konstant pupping. Han sovnet klokken syv og våknet ikke før halv tolv for mat. Nå sover han sin dypeste søvn igjen, men det nærmer seg tre tiler siden siste mating. Ville dere vekket han til et nytt måltid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg regner fra starten. Hvis vi begynner klokka 12, er neste måltid klokka 15, eller før hvis ho vilHvordan regner dere de tre timene? Fra start mating eller slutt?
Noen ganger spiser hun en ekstra skvett hvis hun ikke klarer å finne roen, eller får hikke som holder henne våken. Ikke lett å holde kontroll synes jeg.
Her har hun våknet hver andre time gjennom natten (sovnet for fort og ikke spist seg skikkelig mett tror jeg), mens nå på dagen sover hun lenge!
Og bruker lang tid på å våkne. Vekker jeg henne så er hun sannsynlig vis ikke skikkelig sulten eller så sovner hun fort ved puppen, som tidligere erfart...
Samme herJeg regner fra starten. Hvis vi begynner klokka 12, er neste måltid klokka 15, eller før hvis ho vil![]()