Soving gjennom natten

Ennahoj

Forelsket i forumet
Hvor lenge sover deres mini sammenhengende gjennom natten?
I natt trudde jeg at mini kun var oppe 3 ganger i løpet av natten for mat :-P
Men så har det seg sånn at mannen i huset har vært oppe med henne 3 ganger mellom matingene, prompe runder som han kaller det! Tenk at jeg har sovet meg gjennom det (sover på samme rom)! Mini er nå 10 uker, håper kanskje hun kan sove noe lenger snart! La seg 22:30 "sto opp" litt før 7!

I natt sovnet hun 22.30, men var urolig og våknet igjen kl 23.20, fikk pupp og sovnet 23.30. Sov da i nesten 5,5 time:o. Fikk pupp kl 04.50 og sovnet kl 05. Våknet igjen kl 07.50:).

Det varierer litt, spørs når vi legger han. På det meste har det vært 5,5 timer. Det vanlige har vært hver tredje time. Men nå de siste dagene har det vært hver fjerde time :)

Den siste uken har han sovet fra ca 21.00-05.00. Helt fantastisk deilig! I natt var det fra 19.30-05.00. Må innrømme at jeg ligger og hører på pusten hans innimellom, bare for å forsikre meg. ☺️

Her våknet hun annenhver time for pupp, sovnet endelig 20.30 etter 7 timer våken. Hun klarte ikke å sove på dagen stakkar :/

Sover fra 19-20 til 07-08!! Sjokkert når det skjedde, men er utrolig deilig!
Legger til at min lille er langt fra liten så har ikke behov for mat på natten. Spiser masse hele dagen, og gjerne opp mot hver 1,5 time!! Men heller det enn nattamming:p

Sover fra 19-20 til 07-08!! Sjokkert når det skjedde, men er utrolig deilig!
Legger til at min lille er langt fra liten så har ikke behov for mat på natten. Spiser masse hele dagen, og gjerne opp mot hver 1,5 time!! Men heller det enn nattamming:p
Hva vil ikke liten si da? Nattamming kan være noe slitsomt merker jeg!!

Hva vil ikke liten si da? Nattamming kan være noe slitsomt merker jeg!!
Var 6420 på 7 uker, og gikk før ferien opp ca 350g i uka. Vet ikke hvor stor han er nå, da vi har vært på reise i straks 4 uker! Gleder meg til å veie på onsdag;) (Blir 12 uker på onsdag, så hvis han har vokst like fort er han ca 7800 gram nå.)
Brukt str 62 siden vi dro, men bytter nok til str 68 når vi kommer hjem da det er noe snaut allerede! :)
Nattamming er knall tøft syns jeg.. Er ikke "nattemenneske" gitt:p Og sta som få så sitter og ammer, så sov ikke mens jeg ammet heller.. ;)

Var 6420 på 7 uker, og gikk før ferien opp ca 350g i uka. Vet ikke hvor stor han er nå, da vi har vært på reise i straks 4 uker! Gleder meg til å veie på onsdag;) (Blir 12 uker på onsdag, så hvis han har vokst like fort er han ca 7800 gram nå.)
Brukt str 62 siden vi dro, men bytter nok til str 68 når vi kommer hjem da det er noe snaut allerede! :)
Nattamming er knall tøft syns jeg.. Er ikke "nattemenneske" gitt:p Og sta som få så sitter og ammer, så sov ikke mens jeg ammet heller.. ;)
En gutt med matvett skjønner jeg ;) Bra det!!! Er ikke veldig mye til menneske på natten selv, men hender jeg sovner sittende med huet i en flott knekk bakover! Amminga er en ting, synes det er verre med den rapinga, og hvis ikke den kommer så blir det gulpe bonanza :p blir nok bedre snart ;) veier rett over 5 kg og er 10 uker!

Varierer med leggetid, det lengste han har sove uten mat er 2230-07. Men pleia å ha eit måltid i 2tida eller 5tida :) har dei to siste kveldane sovna kl 20, så då er det gjerne to måltid før vi står opp i 7-8 tida :) søve alltid godt og lenge om natta, verre om dagen..

Våkner ca annenhver time gjennom natten for mat.

Litt glad for at det ikke bare er her i huset mini skal ha mat hele tiden ;)
I natt spiste han omtrent i ett fra 23 til 05 :o og våkna igjen for mat 06:30. Så sov han fra 7-9 så var det mat igjen. Hadde butikken vært nattåpen hadde han blitt flaskebarn i natt :p

De to siste nettene har hun sovet fra ni-ti tiden til fem-seks tiden!! :O kan det være den nye trenden kanskje? *håpehåpe* Vi er på ferie i dk med svigerfamilie, så kanskje det er den danske lufta! :D

Her våknet hun klokken 10(!!!) idag. Da hadde hun sovet siden ca 23.45! Så lenge pleier hun ikke sove, men oftest sover hun i ett fra ca 22 til ca 8-9. Det har hun gjort i mange uker nå. Hun er også fantastisk og trenger ingen hjelp til å sovne inn. Sovner av seg selv når vi legger henne i vuggen og slukker lyset, LUKSUS!! :D var andre boller med storesøsteren...

Hun får siste måltid rundt 21:30 og legger seg 22:00, da sover hun til rundt 06:00-07:00 ;) men da spiser hun jo godt gjennom hele dagen ;)

En gutt med matvett skjønner jeg ;) Bra det!!! Er ikke veldig mye til menneske på natten selv, men hender jeg sovner sittende med huet i en flott knekk bakover! Amminga er en ting, synes det er verre med den rapinga, og hvis ikke den kommer så blir det gulpe bonanza :p blir nok bedre snart ;) veier rett over 5 kg og er 10 uker!
Haha, veldig glad i "fløta" som serveres her:p Ligner veldig på storebror og han lignet i grunn på "Michelin-mannen", så har blubbete gutter:p :)
Ei venninne sa en gang: helt sykt; hele første året jobber vi for å få de til å sove, så vekker vi dem pinadø grytidlig neste året når vi begynner å jobbe!"
Så ja - det blir bedre, og sannsynligvis sånn at man altfor fort tenker tilbake på "det"! ;)

Frøkna mi kan fint sove fra 20.00 til 03-04.00.deilig. husker storebror var og er liledan. Deilig med sove barn.

Back
Topp