Hvordan sover du nå? Jeg må legge over på venstre side, prøver jeg meg på noe annet blir det full baluba inni magen. De tar tidlig kontroll, disse søte små 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger også på venstre side med bb hugme pute (gull!), eller på ryggen. Høyre side funker ikke
For noen uker siden så jeg en video der to fysioterapeuter demonstrerte for en pappagruppe hvordan de kunne gjøre det mest mulig komfortabelt for mor. Både jeg sambo lo høyt mens fysioterapeutene dro frem pute etter pute: En under hodet, en liten under nakken. En mellom knærene, en under magen, en under anklene. En bak korsryggen så man ikke legger seg på rygg I søvne, og en svær pute foran mage og bryst, til å hvile den øverste armen på. Det var helt latterlig!
Og nå kjenner jeg at det frister litt.
For noen uker siden så jeg en video der to fysioterapeuter demonstrerte for en pappagruppe hvordan de kunne gjøre det mest mulig komfortabelt for mor. Både jeg sambo lo høyt mens fysioterapeutene dro frem pute etter pute: En under hodet, en liten under nakken. En mellom knærene, en under magen, en under anklene. En bak korsryggen så man ikke legger seg på rygg I søvne, og en svær pute foran mage og bryst, til å hvile den øverste armen på. Det var helt latterlig!
Og nå kjenner jeg at det frister litt.
Dette gjør jeg også, tror jeg, siden jeg legger mg på venstre side, men våkner på ryggenLegger meg på venstre side, og rett før jeg sovner så legger jeg meg på ryggen![]()