Sovestillinger

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvordan sover du nå? Jeg må legge over på venstre side, prøver jeg meg på noe annet blir det full baluba inni magen. De tar tidlig kontroll, disse søte små :p

Ligger også på venstre side med bb hugme pute (gull!), eller på ryggen. Høyre side funker ikke

Sliter med å finne en god sovestilling. Blir store protester uansett hvilken side jeg legger meg på. I går kveld/natt var det voldsomt. Ble med andre ord lite søvn på meg :p

Bytter mellom høyre og venstre. Må ha pute eller dyne mellom beina, og helst en pute i ryggen også.

Jeg kan sove på begge sider, men er hun veldig aktiv så er det direkte vondt når hun sparker vilt ned mot madrassen.
Fikk beskjed fra manuellterapaut om å bruke puten under begge knærne, istedenfor mellom. Så jeg har en ekstra pute som jeg må flytte med meg hver gang jeg må snu meg. Og det må jeg relativt ofte ettersom det verker i hoftene.
Magen er så tung nå at jeg føler jeg må holde i den på veien over på andre siden! :p

For noen uker siden så jeg en video der to fysioterapeuter demonstrerte for en pappagruppe hvordan de kunne gjøre det mest mulig komfortabelt for mor. Både jeg sambo lo høyt mens fysioterapeutene dro frem pute etter pute: En under hodet, en liten under nakken. En mellom knærene, en under magen, en under anklene. En bak korsryggen så man ikke legger seg på rygg I søvne, og en svær pute foran mage og bryst, til å hvile den øverste armen på. Det var helt latterlig!

Og nå kjenner jeg at det frister litt.

Jeg bytter side alt etter hva babyen bestemmer er greit, hehe.
Og med den deilige Doomoo-puta mellom beina fra ankelen og opp til hodet. Må liksom holde rundt noe :)

Ligger mest på høyre side, med en litt stor pute som jeg "krøller meg rundt". På ryggen går ikke, men snur meg over på venstre side noen ganger når jeg sover. Har en intens trang til å legge meg på mage, sover normalt kun på magen, så jeg gleder meg veldig til å få bort bulken.

For noen uker siden så jeg en video der to fysioterapeuter demonstrerte for en pappagruppe hvordan de kunne gjøre det mest mulig komfortabelt for mor. Både jeg sambo lo høyt mens fysioterapeutene dro frem pute etter pute: En under hodet, en liten under nakken. En mellom knærene, en under magen, en under anklene. En bak korsryggen så man ikke legger seg på rygg I søvne, og en svær pute foran mage og bryst, til å hvile den øverste armen på. Det var helt latterlig!

Kan pådra seg liggesår av mindre.. :p

Men det hørtes ganske deilig ut, i våken tilstand :p

Høres himmelsk ut.

Det er ett prosjekt!! Pga smerter i hoftene så varierer jeg mellom venstre og høyre side (med pute mellom knærne! Ligger jeg på ryggen blir jeg svimmel og kvalm

Legger meg på venstre side, og rett før jeg sovner så legger jeg meg på ryggen :)

Sover enten på høyre eller venstre side med pute mellom knærne, men våkner ofte at jeg sover på ryggen.

Ligger best på venstre side.. Våkner ofte på ryggen da, for det er sånn jeg sover til vanlig.

Må snu meg ofte, men sover best på høyre side :)

Jeg kan ikke sove på ryggen da jeg får veldig vondt i korsryggen av det. Sover med Dreamgenii-puta mi, som er helt fantastisk. Den gir støtte mellom bena, bak i ryggen - og under magen. Har sovet med denne fra de første ukene faktisk:-) Bytter på å sove på høyre og venstre side, samt at jeg må ha hvile-pauser på ryggen - men kan ikke sovne her da, da blir det skikkelig krøll! Puta gjør at jeg ikke kan rulle over på rygg i søvne, funker veldig bra her:-) Sover bedre nå enn jeg har gjort på lenge, nyter det så lenge det varer.

Back
Topp