Hvordan sover dere best når dere har lagt dere? Jeg ligger best på magen enda. I forrige svangerskap så lå jeg lenge på magen før det ble ubehagelig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg våkner også mange ganger. Har ikke sovet mange timer sammenhengende siden jeg ble gravidSover på siden med grav.puten men våkner utrolig mange ganger i løpet av natten. Synest det blir fort ubehagelig å sove både på rygg og mage

Rart hvilke preferanser kroppen harHer funker kun høyre side.
Åh det hørtes fælt ut. Jeg slapp unna det meste sånt. Han var forholdsvis grei inni magen. Merket aldri noe til vena cava heller. Håper graviditeten kan hjelpe deg etterhvert. Er det bbhug me? Den er veldig god, har den selvSov lenge på magen, men etter forrige svangerskap har jeg fått problemer med korsryggen, så får veldig vondt om jeg sover på magen.
Sover jeg for lenge på en side, så blir jeg veldig øm i området der livmor er, husker jeg ble det sist også, men ikke så tidlig.
Prøver sove på rygg, men spørs om det vil gå senere i svangerskapet, oga vena cava (eller hvordan det skrives)
Har kjøpt inn en stor amme/gravid-pute, så håper den kan være til hjelp senere.
Forrige svangerskap var grusomt om nettene, uansett hvordan jeg lå, så var det store smerter enten pga bekkenet eller pga press fra baby![]()

Jeg også! Det er så slitsomt! Ikke lenge jeg sover sammenhengende av gangenSover på siden, snur meg vel opp til 6 ganger per natt som jeg vet, fordi jeg våkner![]()

Sovet best på siden og halvveis på magenmen våkner mange ganger om nettene for tiden. Har ikke sovet natten igjennom på fler uker
![]()

Blir mange do turer natt og dagsamme her med nattevåkningen. Er slitsomt for blir ikke ordentlig uthvilt av sånn type søvn. Går mye og tisser om natten så er nok noe av grunnen til at jeg våkner![]()

forventer ikke at søvnen vil bli sånn veldig mye bedre med voksene mage. 
Her funker kun høyre side.
Begynte tidlig med at jeg hverken kunne sove på ryggen eller på venstre side pga vena cava syndrom. Måtte høre med legen min da jeg synes det va rart at jeg ikke klarte ligge på venstre side, men han sa det var normalt når en hadde vært gravid flere ganger tidligere