Sovestilling

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvordan sover dere best når dere har lagt dere? Jeg ligger best på magen enda. I forrige svangerskap så lå jeg lenge på magen før det ble ubehagelig :D

Rygg eller side. Vanligvis våkner jeg på ryggen, da, uavhengig av hvordan jeg la meg. Er enkelte ganger det er litt godt å ligge på magen, men det er ganske sjeldent jeg gjør det.

Sover på siden med grav.puten men våkner utrolig mange ganger i løpet av natten. Synest det blir fort ubehagelig å sove både på rygg og mage

Jeg har alltid vært en mageligger, frem til jeg ble kronisk tett i nesa i fjor :P da funker ikke det så ofte lenger. Så ligger best på siden :)

Sover på siden med grav.puten men våkner utrolig mange ganger i løpet av natten. Synest det blir fort ubehagelig å sove både på rygg og mage
Jeg våkner også mange ganger. Har ikke sovet mange timer sammenhengende siden jeg ble gravid :arghh:

Sov lenge på magen, men etter forrige svangerskap har jeg fått problemer med korsryggen, så får veldig vondt om jeg sover på magen.

Sover jeg for lenge på en side, så blir jeg veldig øm i området der livmor er, husker jeg ble det sist også, men ikke så tidlig.

Prøver sove på rygg, men spørs om det vil gå senere i svangerskapet, oga vena cava (eller hvordan det skrives)

Har kjøpt inn en stor amme/gravid-pute, så håper den kan være til hjelp senere.

Forrige svangerskap var grusomt om nettene, uansett hvordan jeg lå, så var det store smerter enten pga bekkenet eller pga press fra baby :wtf:

Sov lenge på magen, men etter forrige svangerskap har jeg fått problemer med korsryggen, så får veldig vondt om jeg sover på magen.

Sover jeg for lenge på en side, så blir jeg veldig øm i området der livmor er, husker jeg ble det sist også, men ikke så tidlig.

Prøver sove på rygg, men spørs om det vil gå senere i svangerskapet, oga vena cava (eller hvordan det skrives)

Har kjøpt inn en stor amme/gravid-pute, så håper den kan være til hjelp senere.

Forrige svangerskap var grusomt om nettene, uansett hvordan jeg lå, så var det store smerter enten pga bekkenet eller pga press fra baby :wtf:
Åh det hørtes fælt ut. Jeg slapp unna det meste sånt. Han var forholdsvis grei inni magen. Merket aldri noe til vena cava heller. Håper graviditeten kan hjelpe deg etterhvert. Er det bbhug me? Den er veldig god, har den selv :)

Sliter så fælt med luftveiene, så må sove enten på siden eller ryggen. Men ganske ofte sittende.
Nekter å bruke nesespray, så kan skylde meg selv :hilarious:

Jeg sover best på ryggen for tiden. Føler beina sovner når jeg ligger på siden.. Men har måtte bruke bbhugme puten i sengen siste tiden. Så den har vært til god hjelp.

Jeg sover dårlig uansett hvilken vinkel jeg sovner i:p

Sover på siden, snur meg vel opp til 6 ganger per natt som jeg vet, fordi jeg våkner :dead:

Sover på siden, snur meg vel opp til 6 ganger per natt som jeg vet, fordi jeg våkner :dead:
Jeg også! Det er så slitsomt! Ikke lenge jeg sover sammenhengende av gangen :arghh:

Og i natt var siste natta jeg kunne sove på magen. Vondt i magen og puppene satte en stopper for det

Jeg har i alle år vært magesover, men det gå seg jo etterhvert i forrige svangerskap. Og etter det har jeg mer havnet på siden.

Nå ligger jeg ofte helt flatt på ryggen når jeg er kvalm og på siden ellers.

Sovet best på siden og halvveis på magen :happy: men våkner mange ganger om nettene for tiden. Har ikke sovet natten igjennom på fler uker :hungover:

Sovet best på siden og halvveis på magen :happy: men våkner mange ganger om nettene for tiden. Har ikke sovet natten igjennom på fler uker :hungover:

samme her med nattevåkningen. Er slitsomt for blir ikke ordentlig uthvilt av sånn type søvn. Går mye og tisser om natten så er nok noe av grunnen til at jeg våkner:meh:

samme her med nattevåkningen. Er slitsomt for blir ikke ordentlig uthvilt av sånn type søvn. Går mye og tisser om natten så er nok noe av grunnen til at jeg våkner:meh:
Blir mange do turer natt og dag :hilarious::wacky: forventer ikke at søvnen vil bli sånn veldig mye bedre med voksene mage. :hungover:

Her funker kun høyre side.

Samme her:happy: Begynte tidlig med at jeg hverken kunne sove på ryggen eller på venstre side pga vena cava syndrom. Måtte høre med legen min da jeg synes det va rart at jeg ikke klarte ligge på venstre side, men han sa det var normalt når en hadde vært gravid flere ganger tidligere :happy:
Så da blir det høyre side da, frem til babyen er ute:p

Back
Topp