Sovestilling;)

Dreamgirl

Flørter med forumet
Noen som sliter allerede. Jeg sliter masse fordi jeg sover til vanlig med å sove på magen. Det lar seg ikke gjøre blir kvalm, livmora øm osv. Jeg vrir snur og puter mellom føttenene. Hoftebein Stivner når jeg blir liggende for lenge på en side vrææl. Åssen er det med dere?

Mye det samme her
Må finne ulike stillinger hele tiden, itillegg så må jeg så mye på do at jeg er opp 1-3 ganger i løpet av natta bare fir å tømme blæra

Skikkelig gode netter....NOT

sover heldigvis bare på siden men bytter ofte side i løpet av natta:) sover mest urolig nå pga jeg tisser 2-3 ganger på natta, men husker jeg slet veldig med vondt u ryggen uansett stilling sist også slet jeg med å puste hvis jeg lå for flatt pga alle innvollene blir dytta så langt opp:p håper ikke der blir sånn denne gang:/ var ikke noe greit:/

Foreløpig merker jeg ikke noen plager på de sovestillingene jeg liker:) Skal nyte det så lenge det varer for jeg elsker å sove på magen!

jeg ligge rpå siden, ene beinet helt rett, det andre helt opp på brystet :P Jeg kan sove på magen, men da må jeg tisse to sekunder etterpå, så jeg må raskt bytte stilling.

Samme her. Elsker å ligge på mage og sidene, men blir kvalm og får vondt i magen både av å ligge på magen og sidene. Får masse krampetrekning i rumpe og ben av å bare ligge i en stilling! Tenker på å kjøpe gravidpute faktisk for føler at det hjelper om jeg har noe under magen :) noen som har erfaring med det?

Jeg har en pute under magen og mellom puppene, det hjelper :P Ligger på sida fra før av, så satser på at jeg kan ligge sånn lenge :)

Back
Topp