Sovested

Sistemann

Forelsket i forumet
Tenker det kanskje et på tide å kjøpe de store tingene. I den forbindelse lurer jeg på hva dere har tenkt at barnet skal sove i på dagtid i stuen? Har dere bilder? Jeg trenger tips. Er egentlig ute etter noe som ikke tar så altfor stor plass...

Moren min har kjøpt en fin liten vugge som ikke tar så alt for mye plass, denne holder hun på å male og dekorere. Så vi skal ha den i stua også blir det barneseng inne på soverommet hos oss :)

Pappa skal etter planen lage en slik type vugge 1465497969944.jpg
Og håper han holder seg etter planen for vil ha noe som er ganske nøytralt og vi kan ha ved sofaen ❤

Til storebror brukte jeg mye lekegrind med babynest oppi, til soving på dagtid. Så regner med det blir det denne gangen og :)

Åj. Denne virker genial! Eneste jeg tenker på, er at den ser litt liten ut? Lurer på hvor lenge babyen kan sove der...
Sikkert ikke så lenge :) men sist gang så var det først og fremst i begynnelsen det var behov for å ha han i stua liksom. Etter hvert sov han jo mere regelmessig og enten ute i vogn eller i senga si, så da var det ikke behov for noe sånt uansett :) tenker det er for første tre månedene liksom.

Enten lekegrind med babynest oppi eller vugge, har begge deler fra forrige mann :)

Vi skal ha vugge i stua som søstera mi hadde da hun var liten. Så får vi se hvor lenge vi bruker den.

På brystet mitt antar jeg hvis denne er lik søsknene :p Evt på sofaen hvis lille blir lagt ned, når den blir større blir det soving i vogn :)

Arvegods her. Min oldemors vugge, en lav søt liten sak blir stående i stua til dagsoving inne.
Men har ikke fått den ennå, så ingen bilder helt ennå

Jeg har en vogge stående i stua som jeg brukte i begynnelsen sist. Etter hvert gikk jeg over til litt vogn, men mest sprinkelsenga på rommet. Hadde litt problemer å få jenta å hvile i barnehagen i vogn når hun var vane med mørkt rom og seng hjemme. Går greit nå. Men tror jeg vil bruke vogna mer denne gang.

Pappa skal etter planen lage en slik type vugge Vis vedlegget 181561
Og håper han holder seg etter planen for vil ha noe som er ganske nøytralt og vi kan ha ved sofaen ❤
Ett vennepar til oss har laget en slik vugge og den lånt vi sist. Skal kanskje spørre om vi får låne den igjen...
Men vi brukte og vognen mye sist :) hadde sånt trekk på hjulene.

Back
Topp