Sovested

Ett vennepar til oss har laget en slik vugge og den lånt vi sist. Skal kanskje spørre om vi får låne den igjen...
Men vi brukte og vognen mye sist :) hadde sånt trekk på hjulene.
Høres ut som om dere likte vuggen da :D

Sist brukte vi gjerne vogna mer, men da hadde vi ikke mange trapper ;)

Vi la babynest på sofaen. Lite plass her.

Lekegrind med nest oppi blir det her. Må uansett ha lekegrind, så babyen får fred fra 1 og 2-åringen:)

Vi har vårt eget og lillegutt sitt rom i samme etasje som stua, vegg i vegg, så han blir vel å sove i sin seng, i babynest i sofaen eller i vogna si :-)

Storesøster elsket å sove i babynest i sofaen ved siden av meg de første månedene (når hun ikke sov i vognen). Når hun ble mer bevegelig sov hun mye i lekegrinden.

Jeg har tenkt litt på å kjøpe en vugge og ha i stua til soving på dagtid. Om natta blir det sprinkelseng på rommet vårt.
Har sett litt på en sånn Troll-vugge på jollyroom, så kommer babyen litt opp i høyden også siden vi har en veldig aktiv toåring. Hadde vært kult med en Leander-vugge hengende fra taket også, men det blir nok litt i dyreste laget for oss.
Så vi får se hva vi ender opp med :)

Førstemann var veldig glad i å ligge på brystet vårt og sove, ellers hadde vi han i baggen fra vogna :) Om natta sov han i sprinkelseng på rommet vårt.

Denne :) Kommende storebror trivdes godt i den, så håper denne gutten også gjør det! Tenker å ha den inni lekegrinden, sann at 1,5 åringen ikke plager han for mye :D ImageUploadedByBV Forum1465585785.628271.jpg

Her blir det nok i vognbaggen eller i babynestet. Eventuelt at vi triller bedside criben fra soverommet vårt og ut i stuen. Må nok prøve oss litt frem. Har fått låne en gammel vugge fra en venn av familien også, men den blir nok stående i stuen til mine foreldre så vi har noe å legge henne i der også :)

Vedlegg

• 13334539_10153935514063283_1533202814_o-2.jpg
    13334539_10153935514063283_1533202814_o-2.jpg
    97 KB · Visninger: 18
Back
Topp