Soverutiner

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Sover alle junibarna natta gjennom nå?

Snuppa legger seg stort sett rundt kl 19 hver kveld. Har akkurat fått eget rom, men ser ikke ut til at det betyr noe i forhold til å sove hele natten eller ikke.
Kommer som regel inn til oss i løpet av natten. Så lenge jeg ikke jobber er det jo greit, men syns egentlig hun burde sove rundt nå..
Er oppe rundt 07 om morgenen, og har en dupp på 1-2 timer om dagen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja så og si. Legger seg mellom halv 7 og halv 8. Sover da frem til mellom 6 -7 vanligvis. Men det er jo netter der hun er mer urolig enn andre netter. Hun sover 1 dupp på dagen, alt fra 1.5 - 3 timer.

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Sebastian legger seg kl 19 og sover natten gjennom til kl 0630:)
Akkurat gått ned til en dupp om dagen, ca 1-3 timer..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Litt opp og ned, ettersom hva han har spist ;)
Legger seg 1830 og står opp ved 0700-0800 et sted :)

Ikke nå lengre, men det er fordi vi må dele rom frem til vi flytter. Nå våkner han når vi legger oss og da er det bare vår seng som gjelder. Men han våkner ikke mer etter det;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja så og si. Legger seg mellom halv 7 og halv 8. Sover da frem til mellom 6 -7 vanligvis. Men det er jo netter der hun er mer urolig enn andre netter. Hun sover 1 dupp på dagen, alt fra 1.5 - 3 timer.

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app
Sebastian legger seg kl 19 og sover natten gjennom til kl 0630:)
Akkurat gått ned til en dupp om dagen, ca 1-3 timer..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Litt opp og ned, ettersom hva han har spist ;)
Legger seg 1830 og står opp ved 0700-0800 et sted :)

Høres fantastisk ut! :)
Snuppa har sovet to netter gjennom etter hun flyttet på eget rom, så håper det kommer etterhvert;)
Akkurat nå så lurer jeg på om det er tenner som gjør det, ikke godt å si.. Skylder jo alltid på disse tennene :p

Haakon er i seng ca 18.40 og sover til mellom 06-08 :)

Jaa

Ikke nå lengre, men det er fordi vi må dele rom frem til vi flytter. Nå våkner han når vi legger oss og da er det bare vår seng som gjelder. Men han våkner ikke mer etter det;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Høres ut som det er pga dere deler rom da ja. Krysset fingrene for at han kommet raskt inn igjen i det etterpå;)

Snuppa også roer seg når hun får komme i vår seng. Og derfor har jeg ikke orket å ta noen kamp heller:p mannen har ikke helt samme syn på det som meg da men;)

Ikke nå, har hatt en lang periode ned jeksler og hjørnetenner og den ser ut til å vedvare enda. Nå er han i tillegg tett i brystet og har en grusom hoste så det gjør det ikke bedre. Men før det hadde vi en lang stabil periode hvor han sov hele natten fra 19-7/7.30...Håper vi kommer oss tilbake der igjen en eller annen gang :P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Legger seg 18:30-19, sover til 06-07 til vanlig.. Men våkner veldig mye pga allergien, så vi ri gte sykehuset i dag og sa de måtte få fart på innkallingen.. Håper på bedre nattesøvn og mye friskere jente når vi kan innføre glutenfritt i hus!

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Nei, nå er det lenge siden han har sovet gjennom natta :( Dvs. han sov gjennom hele natta før og så begynte han å tulle i sommer og fra i tidlig høst har han knapt sovet en hel natt. Vi har nå prøvd det meste så nå prøver vi å kutte ut melk til måltidene. Han virker ikke som han har vondt, men vi prøver allikevel. Pappaen hadde laktoseintoleranse da han var liten. Forkjølelser skal ha litt av skylden også, men ikke all.

Nei. Han legger seg 19.30 og våkner en gang mellom 23-02 og skal opp i vår seng. Sover fint resten av natten der, og står opp mellom 6-7. Gleder meg til vi får eget rom til han (venter på graving, må bygge på).

sover som regel hele natten 19.00-07.00 men hender hun våkner litt til når jeg skal legge meg

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Ca. 18.30-19 - 06-06.30.. Må kanskje inn å gi smokk/legge henne på plass 1-2 ganger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja. Hender hun våkner vist hu mister smokken.. men sover fra 19.00-07.30ish hver dag

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Det har skjedd. Men nå er vi inne i en periode der vi som regel er inne hos han mellom 1-4 ganger i løpet av natten! Men heldigvis er det som regel nok å gi han smokken og hjørnet på dyna :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

her kan je telle på 1 hånd de nettene hun har sovet gjennom er je redd, hun våkner stortsett 1- MANGE ganger iløpet av en natt noen ganger går det ann å legge henne ned i senga si selv igjen, andre ganger må hun rett og slett tilbringe resten av kvelden i senga vår

Nei.
Legges rundt 19, sovner mellom da og 19.30
Er våken noen ganger om.natta. Vært en.periode med tenner, men sover bedre igjen nå.
Våkner i 04-05 tida og da kommer hun.inn.til meg og får pupp ;)
Sover så videre til 06-07 alt ettersom.det er jobb eller helg.

Men kan være innom for å putte smokk...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Ikke nå, har hatt en lang periode ned jeksler og hjørnetenner og den ser ut til å vedvare enda. Nå er han i tillegg tett i brystet og har en grusom hoste så det gjør det ikke bedre. Men før det hadde vi en lang stabil periode hvor han sov hele natten fra 19-7/7.30...Håper vi kommer oss tilbake der igjen en eller annen gang :P

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Æsj de tennene altså:-/
Håper han finner tilbake snart;)

Back
Topp