Soverutiner

Legger seg 18:30-19, sover til 06-07 til vanlig.. Men våkner veldig mye pga allergien, så vi ri gte sykehuset i dag og sa de måtte få fart på innkallingen.. Håper på bedre nattesøvn og mye friskere jente når vi kan innføre glutenfritt i hus!

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)
Stakkars:(
Håper det snur når hun får tilrettelagt kost;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, nå er det lenge siden han har sovet gjennom natta :( Dvs. han sov gjennom hele natta før og så begynte han å tulle i sommer og fra i tidlig høst har han knapt sovet en hel natt. Vi har nå prøvd det meste så nå prøver vi å kutte ut melk til måltidene. Han virker ikke som han har vondt, men vi prøver allikevel. Pappaen hadde laktoseintoleranse da han var liten. Forkjølelser skal ha litt av skylden også, men ikke all.
Absolutt verdt å prøve det ut.
Snuppa hadde melkeallergi som baby, og tullet mye på natten. Så det kan helt klart være en sammenheng der.

Blir slitsomt i lengden når det er slik! Håper dere finner utav det. Du trenger jo all den søvn å hvile du kan få nå;)

Nei. Han legger seg 19.30 og våkner en gang mellom 23-02 og skal opp i vår seng. Sover fint resten av natten der, og står opp mellom 6-7. Gleder meg til vi får eget rom til han (venter på graving, må bygge på).
Høres ut som snuppa det;)

Mange som sover bedre når de får eget rom, så kanskje det hjelper for lillegutt også;)

Haakon er i seng ca 18.40 og sover til mellom 06-08 :)

Jaa
sover som regel hele natten 19.00-07.00 men hender hun våkner litt til når jeg skal legge meg

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ca. 18.30-19 - 06-06.30.. Må kanskje inn å gi smokk/legge henne på plass 1-2 ganger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja. Hender hun våkner vist hu mister smokken.. men sover fra 19.00-07.30ish hver dag

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★
Så herlig når det er slik:)
Hva er oppskriften? :p

Si det :P haha... Vet ikke :P

Sent from my iPad using BV Forum

Det har skjedd. Men nå er vi inne i en periode der vi som regel er inne hos han mellom 1-4 ganger i løpet av natten! Men heldigvis er det som regel nok å gi han smokken og hjørnet på dyna :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Ja slike perioder kommer nok å går;)
Men godt når det hjelper å bare gi smokk:)

her kan je telle på 1 hånd de nettene hun har sovet gjennom er je redd, hun våkner stortsett 1- MANGE ganger iløpet av en natt noen ganger går det ann å legge henne ned i senga si selv igjen, andre ganger må hun rett og slett tilbringe resten av kvelden i senga vår

Sover hun greit når hun kommer opp i deres seng da eller?

Nei.
Legges rundt 19, sovner mellom da og 19.30
Er våken noen ganger om.natta. Vært en.periode med tenner, men sover bedre igjen nå.
Våkner i 04-05 tida og da kommer hun.inn.til meg og får pupp ;)
Sover så videre til 06-07 alt ettersom.det er jobb eller helg.

Men kan være innom for å putte smokk...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Godt å ha en pupp å ty til om natten:p

Er nesten glad jeg fortsatt er hjemme når hun ikke sover hele natten. Hadde vært helt zombie på jobb med så lite sammenhengende søvn:p

skulle ønske jeg viste det selv :p virker som om flytting kan være viktig for henne ;)

dette er jo det meste og beste hun har sovet siden hun ble født!
har hatt store problemer med søvn før og mnd hvor hun kanskje sov 7 timer om dagen!

skulle ønske jeg viste det selv :p virker som om flytting kan være viktig for henne ;)

dette er jo det meste og beste hun har sovet siden hun ble født!
har hatt store problemer med søvn før og mnd hvor hun kanskje sov 7 timer om dagen!

Ja dere er vel unt det etter den perioden der:-/

Det kommer seg vel her i huset også etterhvert;)
De siste kveldene har hun ikke sovnet før kl 22! Bare gråter.. Men men..

Ja dere er vel unt det etter den perioden der:-/

Det kommer seg vel her i huset også etterhvert;)
De siste kveldene har hun ikke sovnet før kl 22! Bare gråter.. Men men..

vet virkelig hvor hardt det kan være så håper dere får kommet inn i en bedre rytme snart :)

vet virkelig hvor hardt det kan være så håper dere får kommet inn i en bedre rytme snart :)

Når hun holder på slik får jeg jo ikke ordentlig tid til de to eldste om kvelden. Så blir noen kavete kvelder for tiden:-/
Men det kan jo bare bli bedre;)

Gjorde du noe spesielt med amina, eller bare gikk det seg til?

Håper vi snart finner den her i huset også:)

Da krysser jeg fingrene. Starta etter en helg hos onkelen å tanta si :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Når hun holder på slik får jeg jo ikke ordentlig tid til de to eldste om kvelden. Så blir noen kavete kvelder for tiden:-/
Men det kan jo bare bli bedre;)

Gjorde du noe spesielt med amina, eller bare gikk det seg til?

eneste vi gjorde var å flytte egentlig. før vi flyttet hit sov hun jo ikke mer enn 1 time på dagen

eneste vi gjorde var å flytte egentlig. før vi flyttet hit sov hun jo ikke mer enn 1 time på dagen

Så lett ja:p da er det jo bare å pakke tingene våre da, he he.

Det går seg nok til, men akkurat nå er det litt pyton. Men er jo godt å se at vi ikke er alene om å ha det slik;) så da kan vi vel si det er normalt :p

Så lett ja:p da er det jo bare å pakke tingene våre da, he he.

Det går seg nok til, men akkurat nå er det litt pyton. Men er jo godt å se at vi ikke er alene om å ha det slik;) så da kan vi vel si det er normalt :p

ja er nok dessverre normalt til tider, men som regel så blir det jo bedre ;)

Godt å ha en pupp å ty til om natten:p

Er nesten glad jeg fortsatt er hjemme når hun ikke sover hele natten. Hadde vært helt zombie på jobb med så lite sammenhengende søvn:p

Huff ja, vært tungt de nettene jeg kanskje har sovet 2-4 timer usammenhengende og skal være klar i toppen på jobb :confused:
Derfor kutter jeg ikke puppen med det første ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Back
Topp