soverede...

Malaha

Blir kjent med forumet
Har vurdert å kjøpe sleepyhead, men så fant jeg lykkefabrikken, hvor de/hun syr babynest i nydelige stoff til halve prisen. Noen som har erfaringer med det ene eller andre??

Ingen erfaring, men ønsker meg også babynest.. Har du link til Lykkefabrikken?

Jeg ønsker meg også babynest, de er jo veldig fine og så syns jeg at den sleepyhead er veldig dyr. Del gjerne link med flinke syersker for jeg har verken maskin eller evnene :p

Er en dame på finn.no som syr på bestilling også. Tror hun tar 400 kr for et babynest :-)

Jeg blir å sy et til frøkna nå i neste mnd ;) Må bare gå til innkjøp av stoff først.

Hun har kkke hjemmeside. Søk på lykkefabrikken på Instagram el facebook så finner dere. De er nydelige, tror man må gå for en slik., Halveprisen av sleepyhead også :)

Ja hun fra Stokke jeg tenker på! Har akkurat bestilt et selv :-) deser veldig fine ut!

Kjøpt denne :) ImageUploadedByBV Forum1389577154.855241.jpg

Har bestilt på finn.no, ei fra Stokke (sikkert samme som Naira sikter til)

Synes ho var rimelig i forhold til mange andre, og ho laga enkle of fine reder :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal også kjøpe meg babynest :D

Ja hun fra Stokke jeg tenker på! Har akkurat bestilt et selv :) deser veldig fine ut!
Har kjøpt babynest på Finn. Tror hun som laget det var fra Stokke. Kjempefornøyd! :)
Har bestilt på finn.no, ei fra Stokke (sikkert samme som Naira sikter til)

Synes ho var rimelig i forhold til mange andre, og ho laga enkle of fine reder :)

Jeg bestilte også derfra. Men har ikke fått den enda. Tok det lang tid før dere fikk deres?

Jeg har lånt symaskinen til svigermor jeg, men må nok snart komme igang (ellers blir det bestilling her også). Får se om det blir litt handling av stoff i helga.

Men slike reder virker geniale, husker jeg brukte sammenrulla badehandkler til storesøster, men dette er jo en bedre løsning.

Hadde veldig lyst til å kjøpe sleepyhead men syns den var alt for dyr. Var innom barnevognhuset på grønnland og der hadde de en som var helt lik bare uten logo. Helt enkel og hvit og kostet bare rundt 350 kr eller 390. Husker ikke helt. Jeg syns den er kjempe fin og ikke alt for dyr!

Jeg bestilte også derfra. Men har ikke fått den enda. Tok det lang tid før dere fikk deres?

Eg har nettopp bestilt, og fikk beskjed om to vekers leveringstid :)

Ho fra stokke fyller sine med vatt. Lykkefabrikken bruker dyne. Så da spørs det jo hva man ønsker.. :)

Hei, sniker fra mai. Jeg bestillte og betalte å fikk bekreftelse av henne at den ble sendt 2 januar å den har enda ikke komt.. Fikk beskjed om at
Det tok en uke. Begynner å bli litt skeptisk. Men hun svarer på mail med en gang og forklarer at det ofte tar litt tid. Jammen godt jeg har god tid men vil jo ha den i hus :p hehe

Back
Topp