soverede...

Jeg har fortsatt ikke fått mitt, men hun svarte da jeg etterspurte på mail at det var sendt for tre dager siden. Det er i dag to uker siden. Men termin er jo ikke før i slutten av april, så regner med at postvesenet i Stokke har klart å surre det frem innen da. Er bare så syyyyyykt spent på hvordan det ser ut! :D *glede seg*

Jeg anbefaler Lykkefabrikken! ! Nydelig soverede, tok to uker fra bestilling til de ble sendt..

Jeg endte også opp med å bestille fra lykkefabrikken :-) veldig fornøyd!

Jeg har fortsatt ikke fått mitt, men hun svarte da jeg etterspurte på mail at det var sendt for tre dager siden. Det er i dag to uker siden. Men termin er jo ikke før i slutten av april, så regner med at postvesenet i Stokke har klart å surre det frem innen da. Er bare så syyyyyykt spent på hvordan det ser ut! :D *glede seg*
Leste på februar eller mars gruppa at hun har vært mye syk og at hun hang litt etter. Hun svarte selv i et innlegg der ;)

Fikk mitt rede i dag (fra ho i Stokke), halvanna veke etter at det vart sendt. Er kjempefornøgd! Var veldig fint å sjå på, og den røyklukta som har blitt nevnt av andre merka eg ingenting til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå har jeg bestilt også :) hadde håpt å få sy selv, men siden jeg nå bare får hvile ble det bestilling fra Lykkefabrikken :) de virker superfine, så gleder meg til å se resultatet! Her er stoffene jeg valgte:

1392409050088.jpg

Hmm... fikk litt lyst til å prøve å sy sånn :)
Takker for tips ;)
Må "bare" få rota meg til å kjøpe stoff ++.
Får se om det ikke blir en tur til stoff og stil samme dag som vi tar besøk til svigers ;)

Mamma sydde ett slikt til meg, og hun sa at dette var ganske enkelt (selv om jeg nok ikke hadde forsøkt meg på dette ) :)

Jeg bestilte også derfra. Men har ikke fått den enda. Tok det lang tid før dere fikk deres?
Jeg bestilte 14.januar... hørte ikke noe fra henne på en god stund! Så fikk jeg tak i a' og hun sa at mitt skulle være klart i løpet av denne uka. Men jeg hørte ingenting, så jeg sendte henne en avbestilling i går.
Har bestilt nytt av ei som bor i nærheten av meg. Hun sku ha 450kr. :)

Back
Topp