Sover lille hele natten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Jeg var også lei av å stå opp fra senga og ta henne ut hver natt. Så vi fjerna ene siden på sprinkelsenga og satt den helt inntil vår seng. Så nå fungerer sprinkelsenga som en forlenger av vår seng, og jeg har henne nært meg hele natta. Veldig kjekt når hun bare trenger smokken;)
Vi fikk låne bed side crib, da kan man ta ned ene siden! Og er helt enig med deg, det er super digg om natten! Myr enklere å ta han over å amme eller bare gi smokken :)

Etter siste kiropraktor behandling når han var 7 uker har han sovet hele natten uten mat. Denne uka startet vi Å legge han før oss. Kveldsstell ca 21.-21.30. Ammer på soverommet i mørket fra kl 22.30. Ferdig rundt 22.50 med å spise, legge han i vugga. Prater litt med seg selv mens jeg leser litt for meg selv:-) sover som en Stein kl 23. Sover da oftest til 06.30. Av og til til 07.30. Får litt mer mat. Sove igjen fra 07-09 (10) er nå 12 uker. Kun våknet kl 03 en gang siden han var 7 uker!

Jeg skjønner jeg er heldig :-) Hun sover fra 19.30-08 om morgen, uten mat. Dette har hun gjort i 4 uker, hun blir 14 uker til søndag. Vi skjønte at hun var veldig trøtt i 18-19 tiden, så begynte å legge henne på eget rom da hun var 9 uker, jeg sluttet å amme når hun var 11 uker. Det som hjalp veldig var å sove på eget rom. Vi er nøye på rutiner, kveldsstell, ikke bading hver kveld, men hun får siste flaska på rommet hvor det er stille, lite lys og litt kaldt. (19 grader). Så sover hun i babynestet frem til 08 om morgenen, noen få unntak hvor hun våkner kl 05 og får en flaske. Økedøgn kanskje? Jeg lar ho ikke sove der på dagtid. Da må hun ut i vogn eller sove i grind :-)

i starten hadde jeg som regel ett måltid mellom 00.00 og 07.00. Nå siste dagene sovner hun ikke på puppen lenger, og av en eller annen grunn våkner hun igjennomsnitt hver andre time, er ikke sulten. Ligger å vrir hue fra side til side md sutten i munn. Lurer på luft, men klarer ikke få noe ut.
Veldig slitsomt akkurat nå. Hun er straks 12 uker. Håper det bare er en liten periode. Sliter ofte med å sovne igjen. Har iblant ligget våken og sovnet rett før hun våkner igjen :( puh

i starten hadde jeg som regel ett måltid mellom 00.00 og 07.00. Nå siste dagene sovner hun ikke på puppen lenger, og av en eller annen grunn våkner hun igjennomsnitt hver andre time, er ikke sulten. Ligger å vrir hue fra side til side md sutten i munn. Lurer på luft, men klarer ikke få noe ut.
Veldig slitsomt akkurat nå. Hun er straks 12 uker. Håper det bare er en liten periode. Sliter ofte med å sovne igjen. Har iblant ligget våken og sovnet rett før hun våkner igjen :( puh
Har vært sånn her også et par dager, men i natt ble det bedre igjen - dvs han våknet fortsatt annenhver time, men spiste litt og sovnet igjen med en gang. Utrolig slitsomt når han bare ligger og vrir seg og det ikke er noe man får gjort, så håper det er over...!

Back
Topp