M
Moderator Kine
Guest
Er dere av de heldige hvor lille sover hele natten? Hvilke kveldsrutiner har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Vi samsoverVi tar kveldstellet i 21-22 tiden, så får hun begge puppene og sovner mellom 22-23 og da sover hun til kl.3-5 får pupp og sovner igjen med en gang. Så vokner hun i 7-8 tida får pupp og sovner igjen. Å så står vi opp i 9-10tiden
Så bra Syns vi har fått en god rutine på det nå som funker! Jeg har henne i babynest med egen dyne i dobbeltsenga nå, mens mannen sover på gjesterommet. Men til jul skal vi prøve å legge henne i hennes egen seng igjen, sov fint der den første måneden, men så ble jeg så lei av å stå opp om natta Men nå blir hun snart 3måneder, så kan være greit å venne henne til sin egen seng igjen. Får uansett fortsatt sove i babynestetSamme her Vi samsover
Jeg var også lei av å stå opp fra senga og ta henne ut hver natt. Så vi fjerna ene siden på sprinkelsenga og satt den helt inntil vår seng. Så nå fungerer sprinkelsenga som en forlenger av vår seng, og jeg har henne nært meg hele natta. Veldig kjekt når hun bare trenger smokkenSå bra Syns vi har fått en god rutine på det nå som funker! Jeg har henne i babynest med egen dyne i dobbeltsenga nå, mens mannen sover på gjesterommet. Men til jul skal vi prøve å legge henne i hennes egen seng igjen, sov fint der den første måneden, men så ble jeg så lei av å stå opp om natta Men nå blir hun snart 3måneder, så kan være greit å venne henne til sin egen seng igjen. Får uansett fortsatt sove i babynestet