Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja jeg tenkte litt sånn når jeg lagde tråden. At hele begrepet "middagshvil" liksom er noe gammeldags over. Virker som det var noe som var helt innafor og helt vanlig før, og kanskje mindre vanlig nå.Det er sånn bestefar og pappa gjør...vokst opp med det....jeg takler det ikke...
Men det var vanlig før i tida , på bøgda i allefall... alle kvila da etter middag. Tror vi er forskjellig og noen trenger det faktisk og andre ikke...
Samme som at de som er B mennesker fungerer mye bedre på skolen om de begynner kl 10 og slutter senere enn A folk som er klare kl 8 ...De er jo ofte trøttfiser tidlig kveld hehe...
Jeg klarer ikke sove på dagen eller middag...bare om jeg er syk , tidlig graviditet osv.
Idag har "vi" ikke tid. Før så lot ungene de voksen være i fred når de tok en kvil. De hadde respekt for det, men ikke idag...hahaHehe, ja jeg tenkte litt sånn når jeg lagde tråden. At hele begrepet "middagshvil" liksom er noe gammeldags over. Virker som det var noe som var helt innafor og helt vanlig før, og kanskje mindre vanlig nå.
Hehe, ja jeg tenkte litt sånn når jeg lagde tråden. At hele begrepet "middagshvil" liksom er noe gammeldags over. Virker som det var noe som var helt innafor og helt vanlig før, og kanskje mindre vanlig nå.