Sover deres små hele natta nå?

Nope, her ble det "verre" rundt 4 mnd! Natta varer fra 21.30-09.30, men hun våkner gjerne 4-5 ganger og vil ha pupp. Gjør meg ikke så mye egentlig, hun sover i senga vår etter første amming, så det er bare å slenge ut puppen :P sovner etter 3 min på puppen..

Kan signere det at det er blitt verre etter 4mnd... :/ legger seg rundt 19.00 og begynner i 22/23 tiden og skal ha første gang... Så alt fra 3 til 4 ganger fram til 7/8- tiden... :( og minst ein gang fra natta er ho lys våken... Ikkje sint elle sur. Berre våken

Kan signere det at det er blitt verre etter 4mnd... :/ legger seg rundt 19.00 og begynner i 22/23 tiden og skal ha første gang... Så alt fra 3 til 4 ganger fram til 7/8- tiden... :( og minst ein gang fra natta er ho lys våken... Ikkje sint elle sur. Berre våken
Sniker fra juni.. Sånn var det her også tidligere... Tok ikke skikkelig natta før mellom 23-01 og kunne våkne opptil annenhver time frem til vi sto opp kl.09. Etter å endelig ha fått introdusert smaksprøver såpass at vi gir grøt i porsjoner på morgen og kveld, så er det natta ca kl.21 etter amming + grøt ca kl.20, og da er neste amming kl.01,04 og 07 ca. Veldig greit ift før da det føltes håpløst. Man blir veldig sliten av det... Men nå er aøt bare velstand :-D

Vanligvis fra 1830-0600, men de to siste nettene har hun bæsjet i to tiden :)

Nei! Nå er han snart 5 mnd, sovner ikke til "natta" før 23-01, da har han suttet ihjel puppen noen timer i forveien, er vel 3-4 matrunder på natta, er ikke helt med da så kommer ut av tellinga. :p ligger ofte å sover med et grep rundt ene puppen og den andre i munnen, da jeg ikke gidder å flytte på han for vi er så trøtte. Jeg har prøvd å gi grøt på kvelden i håp om at han skal sove bedre, men da får han ofte magevondt isteden.

Nei! Nå er han snart 5 mnd, sovner ikke til "natta" før 23-01, da har han suttet ihjel puppen noen timer i forveien, er vel 3-4 matrunder på natta, er ikke helt med da så kommer ut av tellinga. :p ligger ofte å sover med et grep rundt ene puppen og den andre i munnen, da jeg ikke gidder å flytte på han for vi er så trøtte. Jeg har prøvd å gi grøt på kvelden i håp om at han skal sove bedre, men da får han ofte magevondt isteden.

Prøvd å lage grøten litt tynnere? Her skriker han halve natta om grøten er for tjukk. Lager jeg den mer som suppe så sover han som en engel :)

Her våkner hun fortsatt 1-2 ganger om natten.
Merkelige er at hun spiser ikke så mye på natta (flere som opplever det?)
Våkner hun er det som regel bare å dytte inn smokken, eller la hun sutte litt på flaska.

Her våkner hun fortsatt 1-2 ganger om natten.
Merkelige er at hun spiser ikke så mye på natta (flere som opplever det?)
Våkner hun er det som regel bare å dytte inn smokken, eller la hun sutte litt på flaska.
Ja, tror de heller bare er ute etter nærhet enn sult :) men her er han sulten som en gris rundt 6-8!

Ja, tror de heller bare er ute etter nærhet enn sult :) men her er han sulten som en gris rundt 6-8!
Ja det kan godt være :) hun sovner jo når vi står over sengen å holder henne i hånda :D har nesten sovna stående ett par ganger også haha.

Neeeei sover ikke rundt! Langt ifra.. Varierer hvor mange ganger han vil ha pupp iløpet av natta. Himla strev på dagen og det å finne roen på kvelden er vanskelig.

Nope, her ble det "verre" rundt 4 mnd! Natta varer fra 21.30-09.30, men hun våkner gjerne 4-5 ganger og vil ha pupp. Gjør meg ikke så mye egentlig, hun sover i senga vår etter første amming, så det er bare å slenge ut puppen :P sovner etter 3 min på puppen..
Akkurat slik som her :D

Mi sover fra rundt 19.30-20.30 til rundt 05-06:) noen ganger sover hun gjerne til 8 igjen etter en flaske og noen ganger er hun lys våken og klar for å starte dagen:)

Nei.. Natten varer fra midtnatt ca til 09 og ammer annen hver time :(

Mi sover fra rundt 19.30-20.30 til rundt 05-06:) noen ganger sover hun gjerne til 8 igjen etter en flaske og noen ganger er hun lys våken og klar for å starte dagen:)
hva er cluet?:p Kjenner jeg blir gærn av å være våken i timesvis hver natt da hun våkner og leker.. og uler..

legger mini en gang mellom 20-21 på kvelden å da sover han helt til 08-09 neste morgen uten å våkne en eneste gang om natten.
så deilig å være ferdig med mat å smokk å sånn på natten. :)

Hehe jeg vet ikke men hun sovner gjerne med flaske i armene mine, så bærer jeg henne inn i sengen sin:) har ikke no triks hehe
kjenner jeg misunner deg og samtidig unner deg :) hun sovner aldri i armene eller med maten. Uansett hvor trøtt hun er så er hun lys våken i det øyeblikket vi legger henne i senga. Må være inne med henne helt til hun sovner. Hver eneste lur og for natta. Tar jo evigheter.

kjenner jeg misunner deg og samtidig unner deg :) hun sovner aldri i armene eller med maten. Uansett hvor trøtt hun er så er hun lys våken i det øyeblikket vi legger henne i senga. Må være inne med henne helt til hun sovner. Hver eneste lur og for natta. Tar jo evigheter.

Det skjønner jeg er slitsomt:( Har dessverre ingen tips å komme med:( Får håpe det bare er en fase hun er i nå:)

Nei.. Siste uken har det gått slik. Legger han i 19-20 tiden når han er trøtt. Kjemper med han mellom 21.30-23 når han vil være våken og mammaen prøvet å si det er natt. Så våkner han 2-3 ganger for mat før vi står opp mellom 9-10

Back
Topp