Sover deres små hele natta nå?

Wow! Nei, det gjør ikke min :p
Sovner ikke skikkelig før i 12-1tia på natta..og er oppe for amming 1-2 ganger :p

Nope, her ble det "verre" rundt 4 mnd! Natta varer fra 21.30-09.30, men hun våkner gjerne 4-5 ganger og vil ha pupp. Gjør meg ikke så mye egentlig, hun sover i senga vår etter første amming, så det er bare å slenge ut puppen :P sovner etter 3 min på puppen..

Nei, langt ifra. Han sover fra 19-7, med 3-4 ammingen og mye kos. Ender som regel i senga mi første amming etter jeg har lagt meg og ligger tett inntil til kl er 6 og fra 6-7 er det et strev å få han til å sove.

Skjønner ikke hvorfor han absolutt skal stå opp. Er jo dødstrøtt etter 1-1,5 time :p

Nja, nei! Natta mellom 19-8/9 men spiser to ganger rundt 20-21 og 6-7 :)

Njoæjanei! Hehe. Hun sover lenge da! En mating på natta :)
Sover fra 19-20 til 07-08 på morgenen. Flaske rundt 04-05 :)

Nei. Nå er vi i en periode hvor det er oppe minst 2 ganger og hvorav halv 4 er visst en ypperlig tid for henne og ville leke :p :eek:

Han sover fra ca 22.30 til 6.30. Da får han flaske og ny bleie, også sover han videre til ca 10 :)
Nå skal det sies at det er ytterst få ganger han har sovet så lenge i sin egen seng. Normalt blir han urolig rundt 4 tiden på natta, da legger jeg ham i mellom oss, også sover han videre :)
Vi synes det er ok at han sovner så sent for natta, for da får far også vært litt med sønnen sin etter jobb :)

Ikke hele natten nei, men det kommer seg for hver uke føler jeg. Natta er fra 2030-07/08 ca.. De siste nettene har hun våknet bare en gang mellom 00-01.. Så det syns jeg er helt greit :)

Her våkner vi 1-2 ganger om natta :) som regel ved 04:30 (en halvtime før pappa skal stå opp) daa har vi en liten frøken som er lys våken.

Han har gjort det i tre uker nå, jeg fullammer. Tar kvelden mellom 21-23 og uansett når har sovna så våkner han rundt halv 8. Han blir 4 mnd den 28 november ;)

Han legger seg 17.30 og står opp 7/8 med 2 måltider i mellom.

Ja, har gjort det siden han var 2 mnd ☺ Sovner mellom 20.30 og 22.00 og sover til mellom 07.00 og 09.00 (sover han så lenge så vekker jeg han så vi kommer igang med matingen)

Ha ha, nei langt i fra. Hun våkner ca annenhver time for mat. Blir 5 mnd til fredag.

Hun gjorde...men nå har hun begynt å våkne mellom 3 og 5 igjen, og da er det visst vanskelig å sovne igjen om hun ikke ligger inntil meg.
I dag var hun lys våken kl 0630:o

Hun gjorde...men nå har hun begynt å våkne mellom 3 og 5 igjen, og da er det visst vanskelig å sovne igjen om hun ikke ligger inntil meg.
I dag var hun lys våken kl 0630:o
Haha må jo feire 4-måneders dagen med stil ;) her sover William fortsatt :o

Haha må jo feire 4-måneders dagen med stil ;) her sover William fortsatt :o
Var det det var ja:p haha
Hun har sovnet igjen nå da, så håper hun sover et par timer:)

Back
Topp