Jeg lurer på å legge mini på eget rom, da vi våkner i ett sett på natta. Samtidig kvier jeg meg for å ikke sove sammen lenger. Ligger deres på eget rom? Når tenker dere å legge på eget rom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som slutter å våkne etter mat når de blir flyttet på eget rom.Jeg venter til jeg slipper å opp om natten for mat. Er enda oppe ca 1 -2 ganger.
Kan godt være! Men føler enda hun har behovet for mat. Også er ikke rommet heller klart vi skal bytte gulv og male nå i vårMange som slutter å våkne etter mat når de blir flyttet på eget rom.
For min del er det nettopp all nattevåken som gjør at jeg vurderer det - har et håp om at han kan sove litt mer sammenhengende og roligere alene. Vi har begynt med grøt, men ikke hjulpet noe på antall nattamminger så langt.
Kunne ikke vært mer enig Hvorfor gjøre det vanskelig liksom Her legges han i egen seng (også rett inntil vår) og flyttes over til oss ved første mating Vurderer å prøve å flytte ham tilbake i egen seng etter mat nå!Her ammes det stadig på natta så det gidder jeg ikke Første milepæl blir å legge henne over i senga hennes, som forøvrig er rett ved siden min side av sengen uten vegg imellom... Nei, altfor slitsomt å styre med, mye lettere å bare slenge ut puppen, hehe!!