Sover dere på dagen?

Jeg er sykemeldt og har ingen barn selv, så jeg sover de dagene jeg føler for det. Men jeg tror kroppen trenger det og, for jeg sover ikke tungt igjennom natten, og når jeg sovner på dagtid, sover jeg gjerne 2-3 timer tungt ;)
 
Jeg er sykemeldt og har ingen barn selv, så jeg sover de dagene jeg føler for det. Men jeg tror kroppen trenger det og, for jeg sover ikke tungt igjennom natten, og når jeg sovner på dagtid, sover jeg gjerne 2-3 timer tungt ;)
Da er det jo deilig å kunne sove litt på dagen!
 
Her er det motsatt enn så lenge! Blir grepet av plutselig trøtthetsfølelse fra tid til annen, men ellers har jeg større problemer med å sovne enn å føle behov for å sove hele tiden. Forrige graviditet sov jeg på sofaen hver dag omtrent!
 
Jeg sover på dagen de dagene jeg har mulighet til det. Er så sykt trøtt for tiden.
 
Jeg spiser ikke for to, jeg sover for to :confused2
 
Haha oppe kl 7 og har allerede hatt en dupp. Sambo og svigerfar plater kjellerstuen. Så nå er det sparkling for min del
 
Sovner tidlig på kvelden og sover veldig godt. Ingen soving på dagen enda, men er trøtt og ufokusert på jobb. Har alltid hatt et godt sovehjerte, så det kan fort bli verre :p
 
Back
Topp