Sover dere på dagen?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
gjør dere??

Jeg er så trøtt om dagen.
Noen ganger må jeg faktisk ta meg en liten lur på dagen hvis det lar seg gjøre :p

Hva med dere?
 
Om det lar seg gjøre så ja:)
 
Jeg sover litt på dagen/ettermiddag hver dag..er så trøtt..jeg har en aktiv 3 åring som helst ikke vil jeg skal sove, så det er ikke lange luren jeg får til.
 
Jobber fulltid og må deretter hente i barnehage og lage middag, så små muligheter bortsett fra i helgen. Men kjenner at jeg er veldig trøtt!
 
Jeg sover litt på dagen/ettermiddag hver dag..er så trøtt..jeg har en aktiv 3 åring som helst ikke vil jeg skal sove, så det er ikke lange luren jeg får til.
Samme her... Vesla mi er 4 år å hun har ikke tid til at mamma dupper av på sofaen :p
 
Sover for det meste en time etter jobb, og så legger jeg meg kl ni og sover til halv sju om morgenen. Har ingen barn fra før, så er heldig og har mulighet til å sove så mye som kroppen krever :)
 
Sover hver dag... Er sykemeldt og har muligheten, da tar jeg den. Er så utrolig sliten og trøtt :-/
 
Er bare på jobb to dager i uken nå, de tre dagene jeg er hjemme blir det en lur eller tre ja!
 
Merker veldig forskjell på å være gravid med første mann og andre mann..

Når jeg var gravid med Vesla kunne jeg liksom ta ting som det kom.. sove når jeg ville osv.
Det går ikke nå kjenner jeg :p
 
Er sykmeldt pga kvalme, men dupper av et par ganger på dagtid. Blir så sliten av å gå kvalm. Og får en "pause" fra den når jeg sover
 
sover i timesvis stortsett hver dag. Så ekstremt trøtt
 
Ingen mulighet til en lur ila. dagen... men kjenner at det hadde gjort seg!!!er så ufattlig trøtt!! I går sovna jeg 1930.. og sov til jeg skulle på jobb i gjen i dag....
Vil legge meg nå... men får besøk...
 
Sover stort sett hver dag, men da sliter jeg med å sovne på kvelden. Så jeg burde jo egentlig holde meg våken!
 
Jeg merker ingen forskjell. Har så mye støy på jobb at jeg har alltid en powernap på 10-15 min når jeg kommer hjem. Og det gjør jeg fortsatt.. Meeeen sambo sier at han merker at jeg "sover" tyngre enn før
 
Jeg merker ingen forskjell. Har så mye støy på jobb at jeg har alltid en powernap på 10-15 min når jeg kommer hjem. Og det gjør jeg fortsatt.. Meeeen sambo sier at han merker at jeg "sover" tyngre enn før
hmm kanskje det ligger noe i det..
Med vesla så sovna jeg da jeg kom hjem fra jobb.. våknet for å spise.. så gikk jeg å la meg igjen.
 
Back
Topp