Sover dere godt?

Akkurat lik din!! Nå er det andre natten jeg må opp på do da... Og i natt hadde jeg så fryktelig vondt i magen at jeg var redd jeg kom til å spy. Klarte å sovne til slutt da... Drømte at jeg hadde fått puppene full av melk og at det sprengte sånn at fireåringen fikk drikke av dem. :hilarious:

Uff, ønsker ikke det samme for andre, men allikevel en trøst at jeg ikke er alene :(

Haha, fantastisk drøm!!:laughing001
 
Jeg må også opp å tisse alt fra 1-3 ganger. Våkner sykt lett og sliter med å sovne igjen:(
 
Jeg sover faktisk enda bedre, men våkner tidlig. Ser på appen min at jeg har mer dyp søvn nå enn før jeg ble gravid:happy:
 
Jeg sover godt, men veldig varm, det pleier ikke jeg være. Og våkner om natta fordi jeg må tisse..
 
Både og, sover tungt når jeg først sover men kan og ha netter hvor jeg ligger å Turner å ikke klarer å sovne..:bag:
 
Har en natt innimellom hvor jeg sover som om jeg er besvimt. Mens resten er så som så med. Dvs et par timer sammenhengende kanskje, ellers mye kasting frem og tilbake og lite ro. Sliter med å sovne om jeg våkner.
 
Sover godt ! Men pga at eg ikkje er i jobb og er mye kvalm som igjen gjør til at eg blir liggende mye på sofaen. Gjør jo til at eg våkner kl 05 litt uthvilt :hilarious: Skulle gjerne vært trøttere siden eg er så mye i ro pga kvalmen :hilarious:
 
Er trøtt, men har ofte kveldskvalme - og får ikke sovet så lenge kvalmen er helt oppe i halsen.
 
Jeg sover godt når jeg først sover, men våkner minst 2-3 ganger hver natt fordi jeg må tisse..
 
Sov ganske godt til inntil en uke siden. Nå sover jeg helt elendig og våkner flere ganger på natten. Er stup trøtt og føler meg aldri uthvilt. Jeg synest også jobben har blitt ekstra tung nå når jeg har så lite krefter og overskudd. Hva gjør dere med tanke på jobb for tiden?
Husker ikke hvordan det var sist, men denne perioden med utmattelse varer vel ikke hele svangerskapet?
 
Back
Topp