Sover dere godt?

Cad1

Blir kjent med forumet
Noen netter sover jeg godt gjennom hele natten, men jeg har flere netter som denne… våkner og klarer ikke sovne igjen. Lys våken og sulten!!:wacky:

Hvordan er søvnen deres for tiden?
 
:hilarious:
Noen netter sover jeg godt gjennom hele natten, men jeg har flere netter som denne… våkner og klarer ikke sovne igjen. Lys våken og sulten!!:wacky:

Hvordan er søvnen deres for tiden?

Opplever det helt det samme som deg!

Og så tenker jeg «ååh, det blir vel søvnmangel i mange år når baby kommer» (for sånn ser det hvertfall ut i sosiale medier med ærlige småbarns-influencere som ikke skal skjønnmale noe. Da ser det hvertfall ikke ut som det blir meeer søvn). :D Jeg som førstegangs aner jo ikke, så vil gjerne sove så mye jeg kan nå… Før det blir for sent :hilarious:
 
Jeg våkner flere ganger på natta fordi jeg er så kvalm...veldig slitsomt..
 
:hilarious:

Opplever det helt det samme som deg!

Og så tenker jeg «ååh, det blir vel søvnmangel i mange år når baby kommer» (for sånn ser det hvertfall ut i sosiale medier med ærlige småbarns-influencere som ikke skal skjønnmale noe. Da ser det hvertfall ikke ut som det blir meeer søvn). :D Jeg som førstegangs aner jo ikke, så vil gjerne sove så mye jeg kan nå… Før det blir for sent :hilarious:

haha, det er vel dette som gjelder for de fleste. Vår første sov til 11-12 de første 6mnd, og fra 6mnd til litt over et år fra 18 på kvelden til 10 på morran:hilarious: Krysser fingrene for at vi får nok en sovebaby, og at flere er også får oppleve hvor syykt deilig det er haha
 
Nei er oppe alt fra 2 ganger gjennom natten til 1 gang i timen for å tisse veldig avbrutt søvn.
 
Jeg er egentlig et skikkelig B-menneske, men nå sovner jeg tidlig på kvelden og våkner mange ganger i løpet av natta. Pleier å sove gjennom alt av lyder, men nå våkner jeg bare samboer snur seg :shifty:
 
haha, det er vel dette som gjelder for de fleste. Vår første sov til 11-12 de første 6mnd, og fra 6mnd til litt over et år fra 18 på kvelden til 10 på morran:hilarious: Krysser fingrene for at vi får nok en sovebaby, og at flere er også får oppleve hvor syykt deilig det er haha

Dét høres jo herlig ut! Da ønsker jeg oss alle sovebabyer :happy:
Jeg sliter hverken med kvalme eller å måtte tisse enda, er ikke så langt på vei, så å våkne lenge før 05 på morran er ikke veldig givende må jeg si. Sov til 7 i dag, så får vel være glad for det..
 
Sover veldig dårlig, er kvalm på natta også og våkner av det stadig vekk :meh:
 
Jeg er også egentlig B-menneske, men sliter nå med å holde meg våken om kvelden. Jeg sovner med en gang jeg legger meg, men våkner også midt på natten/grytidlig om morgenen og får ikke sove igjen.
 
Våkner flere ganger på natt for og tisse, kommende storesøster sover heller ikke natten igjennom enda, og de dagene hun sover gjennom våkner hun gjerne 4.30/5 så har vært manko på søvn i 2.5 år og blir vel ikke bedre de neste 3 årene :hilarious::hungover:
 
Noen netter sover jeg godt gjennom hele natten, men jeg har flere netter som denne… våkner og klarer ikke sovne igjen. Lys våken og sulten!!:wacky:

Hvordan er søvnen deres for tiden?
Akkurat lik din!! Nå er det andre natten jeg må opp på do da... Og i natt hadde jeg så fryktelig vondt i magen at jeg var redd jeg kom til å spy. Klarte å sovne til slutt da... Drømte at jeg hadde fått puppene full av melk og at det sprengte sånn at fireåringen fikk drikke av dem. :hilarious:
 
Her også er det slik, er kjempe trøtt, men våkner av at jeg er sulten/kvalm, at jeg må tisse og jeg drømmer noe helt vanvittig:bored:
 
Jeg er egentlig B menneske, elsker å sove lenge, og å legge meg sent. Men nå legger jeg meg veldig tidlig, og våkner veldig tidlig. Må opp å tisse Ila natten, og våkner veldig lett nå, vanskelig å sovne igjen ofte .
Men sovner hvertfall med engang jeg legger meg on kvelden, dette er nytt for meg :eek:
Deilig å ha en fin døgnrytme da <3
 
Sover nokså godt når jeg først sovner, men våkner lett og må alltid opp og tisse ila natten :yuck:
 
Sovner greit, men sent på kvelden, og sover egentlig godt, men våkner tidlig for å tisse og sliter med å sovne igjen:confused:
 
Sover generelt dårlig, men har også ein baby som våkner litt her og der.
 
:hilarious:

Opplever det helt det samme som deg!

Og så tenker jeg «ååh, det blir vel søvnmangel i mange år når baby kommer» (for sånn ser det hvertfall ut i sosiale medier med ærlige småbarns-influencere som ikke skal skjønnmale noe. Da ser det hvertfall ikke ut som det blir meeer søvn). :D Jeg som førstegangs aner jo ikke, så vil gjerne sove så mye jeg kan nå… Før det blir for sent :hilarious:

Har en gutt fra april 20. Var lite søvn i perioder, men nå har vi måtte vekke han til barnehagen siste måneden og sover natta igjennom
 
:hilarious:

Opplever det helt det samme som deg!

Og så tenker jeg «ååh, det blir vel søvnmangel i mange år når baby kommer» (for sånn ser det hvertfall ut i sosiale medier med ærlige småbarns-influencere som ikke skal skjønnmale noe. Da ser det hvertfall ikke ut som det blir meeer søvn). :D Jeg som førstegangs aner jo ikke, så vil gjerne sove så mye jeg kan nå… Før det blir for sent :hilarious:

Haha, ja, dette er jo på en måte en forberedelse på hva som venter, men tenker som deg at det hadde vært deilig å sove hele natten og så lenge som mulig nå når vi har muligheten :happy:
 
Back
Topp