Sover dere godt?

Store problemer med å sovne, men når jeg sovner så går det greit helt til jeg må snu meg, da blir jeg slm oftest ganske kvalm og siden jeg har termin i mars, så begynner bebisen å bli stor nå, og den ligger å hviler på en side. Så må jo nesten vekke både meg og bebisen når jeg må snu meg. Som btw er titt og ofte da bekkenet min har begynt å værke noe innmari.

Jeg ligger å "støtter" meg på mannen;p Legger ett kne over hofta hans når han ligger på siden med ryggen mot meg, det hjelper på de fleste plager, ligger sånn til jeg blir søvnig, så snur jeg meg så jeg ligger delvis på venstre side/magen, sovner som regel sånn, men våkner nesten alltid av "liggesår" i skuldra, da må jeg snu igjen:p Og om jeg snur meg over på ryggen i søvne, så våkner jeg av et slags press nedi magen, vil tro det er kroppen som sier ifra om at jeg må snu meg;) Prøver å drikke minst mulig før sengetid, da holder det som regel med 1 dotur på natta:)

Sove? Nå vet jeg ikke helt hva det er.. Er våken hele natta :( og sover noen timer bare på formiddagen. Selv om jeg er trøtt og svimmel resten av tiden.

Ruller og styrer men klarer kun å sove på høyre side, eller klemmer babyen for mye på blæra

Sniker fra januar ;)

Jeg sover på begge sider og ryggen, sov på magen til uke 30 ca.. Her er alt som det skal hvertfall. Man blir visst uvel selv før baby evt merker noe.. :)
Heldigen! Savner sååå å sove på magen! Ble tidlig slutt på det, sluttet i løpet av 2.mnd av graviditeten :( ble så ubehagelig med en oppblåst mage og ømme pupper...

Sover vel egentlig greit, bortsett fra at jeg må på do 5-10 ganger i løpet av natten og våkner hver gang jeg må snu meg, er ikke bare bare å snu en hval med knukket halebein :P

Dette høres nok kanskje rart ut, men jeg sover bedre enn noengang....
Sover mye lengre enn jeg pleier også.
Snodig....:anyone

Sover hovedsakelig på rygg og venstre side, og har ingen plager ved noen av stillingene. Babyen er ganske aktiv, men hun roer seg fort heldigvis .

Jeg regner med at det vil bli vaskeligere med en god natts søvn etterhvert som jeg blir større , men i mellomtiden nyter jeg de gode nettene jeg har nå.

Som en stein av utmattelse men våkner hver to tima og tisser meg ihjel så er helt utdlitt på morran

Sliter veldig med søvnen her.. Ligger som regel og vrir meg mesteparten av nettene, og sover litt på formiddagen. Er "heldigvis" sykemeldt da, så det går jo, men er forferdelig kjedelig :( Har sovet litt bedre de siste nettene da :D Hjelper å ha en dyne eller et teppe mellom beina :p

Og kan bare sove på en side da babyen går bananas når jeg snur meg pluss at den da presser på hjerte og blære så jeg må tisse hfle tida og ikke får puste

Sliter veldig med søvnen her.. Ligger som regel og vrir meg mesteparten av nettene, og sover litt på formiddagen. Er "heldigvis" sykemeldt da, så det går jo, men er forferdelig kjedelig :( Har sovet litt bedre de siste nettene da :D Hjelper å ha en dyne eller et teppe mellom beina :p
Prøv med en diger ammepute ;) det hjelper meg med en bedre stilling selv om jeg våkner ofte på natta ;)

Back
Topp