Sover dere godt?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Kjenner at jeg holder på å bli smågal. Får ikke sove orndtlig på natta, enten så ligger jeg ikke godt, vondt i bekkenet, våkner 100 ganger, må på do eller så drømmer jeg så sykt mye. Kjenner at det begynner å ta på, heldigvis har jeg fri fra jobben i dag. Guttungen er levert i barnehagen for å være med på juleverksted, så nå blir det sofaen på meg :)

Gjesp...Kan vel egentlig ikke klage, men forstyrrende nok å må opp på toalettet ca to ganger fra jeg legger meg til jeg står opp! Sikkert forberedelser til hvordan det blir i mai 2014 o_O

Flere momenter som holder meg våken. Storm her, så våkenr av vinden. Lillemor våkner 4-5 ganger pga feber, jeg drømmer om innbruddstyver hele tiden. Og klassikeren jeg må på do... så har nesten ikke sovet siden fredag..

Jeg sover hele natten! Er det noe som forstyrrer søvnen så er det opp på do med en gang! Hvis ikke sover jeg hele natten og våkner at jeg nesten tisser på meg hihi :) skjønner jeg ikke skal klage på det !

Sovner veldig sent 01-03, og så må jeg opp og ta medisiner kl 05-06. Når jeg da står opp er jeg jo megakvalm, kaster opp og får ikke sove igjen på mange timer.

Ikke nå lenger. Ligger i senga hele dagen og er ikke trøtt om kvelden. Blir liggende med pintrest til to om natta

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ja, foreløpig går det greit. Han ligger så høyt oppe, men vet det blir verre når magen synker.

Nei sover ikke noe særlig om natten,er oppe for og gå på do flere ganger og har vært forkjøla i en halv evighet så er utrolig tett om natten..ligger og snur meg hele natten..Slitsomt.. Så det blir alltid soving på dagen:)

Føles litt feil å si,.. Men godt det ikke bare er meg! Huff, må faktisk vurdere hvor lenge jeg klarer å jobbe fordi jeg er så sliten og trøtt til tider :s

Kjenner at jeg holder på å bli smågal. Får ikke sove orndtlig på natta, enten så ligger jeg ikke godt, vondt i bekkenet, våkner 100 ganger, må på do eller så drømmer jeg så sykt mye. Kjenner at det begynner å ta på, heldigvis har jeg fri fra jobben i dag. Guttungen er levert i barnehagen for å være med på juleverksted, så nå blir det sofaen på meg :)

Er som å lese min selvbiografi for tiden :P Akkurat samma regla her

nei her er det dårlig! må opp ogtisse ørten ganger,og hvis ikke det er derfor jeg våkner så er det pga mareittene:/ skikkelig skumle ekle drømmer:(

Jeg sover veldig godt, forutenom viss en av ungene våkner, men sovner med en gang etterpå heldigvis :)

♧ Sendt fra app'en ♧

sover elendig. hakke sovet så dårlig før som det jeg gjør nå om dagen.
våkner flere ganger om natta, fordi jeg er konstant tett i nesa, må tisse, har vondt i bekkenet, og noen ganger uten grunn. kjipern! blir vel ikke bedre utover svangerskapet heller mistenker jeg ;)

Denne natten har vært helt grusom :(
Sovnet 2, og våknet nå 04.45... Har så vondt i ørene/bihulene mine.. Hurra for meg ømfintlige slimhinner som preggis ;-)

Sover helt elendig !!!! Men kan sove hvor som helst !

Sover godt:) kan ikke klage, men har fortsatt lite energi, så når kvelden kommer er jeg trøtt.....;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har vært fornøyd for tiden så lenge bonusbarnet på 5 år ikke har våknet flere ganger på natta og hyler at han er redd det kan være nisser på rommet :scared001:schocked028:sleep011 Gleder meg til jula er ferdig, sukk ;)

Back
Topp