Sover dere godt om natta?

Mom87

Forelsket i forumet
Ikke jeg :( Har gravidpute og ligger på venstre side..men har så vondt i beina :/
Våkner av at jeg har vondt i beina eller ligger på ryggen..Snur jeg meg til høyre side kommer krampen med en gang:-/
 
Nei, jeg sover stort sett ganske dårlig for tiden. Jeg har begynt å få enda mer vondt i bekkenet på natta, så må snu meg ofte for å fordele belastningen. Synes ikke BBHugMe'en funker så godt denne gangen som sist på dette tidspunktet :( Alt verker på en måte, og jeg får ikke støttet opp skikkelig. Må også opp et par ganger i løpet av natta for å gå på do, og da er det såå vondt å gå. Heldigvis har halsbrannen roet seg veldig mye siden jeg begynte på omeprazol da, så jeg slipper i det minste å sitte og sove. Det er da noe :rolleyes:
 
Nei det gikk over for ca. 2 uker siden :banghead:
Nå styrer jeg hele natta, har gravid pute pga bekkenet, men hjelper ikke all verden lengre. Også må jeg selvfølgelig tisse, når jeg uansett er våken. Å etter da starter de rastløse bena og kramper. Jeg sover stort sett på nattmorgenen, å sover til rundt ni. Så får noen timer der om ikke annet :)
 
Nei, jeg sover ikke spesielt godt. Prøver å ligge på siden fordi det er anbefalt, men våkner ofte på ryggen. Hofta verker når jeg ligger på siden og jeg må snu meg hele tiden, men det hjelper lite. Også er det den evinnelige tissingen x antall ganger i løpet av natta. Jeg merker også at jeg er litt stressa og har for nye å tenke på, det hjelper ikke akurat på. Det er så mye som ikke er klart til babyen kommer i dette halvferdige rekkehuset, og enda flere innkjøp som må gjøres.
 
Er helt avhengig av gravidputa mi for å sove greit. God natt søvn er det lenge siden jeg hadde.
 
Sover absolutt ikke godt nei :wtf: Det verste er og få til en god liggestilling for å puste best mulig, og som ikke gjør vondt eller er ubehagelig både her og der :( Rekner med at jeg er i godt selskap :yuck:
 
Sover ganske dårlig for tiden. Våkner hver gang jeg må snu meg og kan ligge våken flere timer etterpå. Resultatet er at jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken på dagtid og sover flere timer i løpet av dagen.
 
Blitt veldig mye dårligere siste 2 ukene. Begynt å få vondt i bekkenet virker det som siden jeg våkner hver gang jeg må snu meg, også er jeg oppe flere ganger på do:shy: sliter ofte med å sovne. Sovnet 01.30 i natt og våknet 5.30, nå får jeg selvsagt ikke sove igjen.. tror jeg må bli flinkere til å sove litt på dagen for å få hvilt ut:)
 
Eg er positivt overraska over kor bra det går med sovinga fortsatt, sleit mykje meir i første svangerskap. Eg våknar ein gang om natta for å tisse, men som regel sovner eg greit igjen etterpå. I perioder har eg blitt liggende våken ein time med tankesurr midt på natta, men det kjem og går. Litt urolige bein nokre netter, men veldig lite i forhold til første svangerskap :)
 
Samme her som for de fleste andre: sover dårlig og hovedsynderen er bekkenet. Snur meg hit og dit og finner ikke en stilling som er behagelig. Må innrømme at jeg gruer meg litt til ferien når jeg ikke får sove i min egen seng i to uker.

Har søvnproblemer fra før av, så det er ekstra moro å bli vekket av å måtte tisse og ikke få sove igjen pga smerter og ubehag i tillegg til at jeg bare sliter med å sovne igjen generelt. Graviditet er herlig dere...
 
Samme her :( våknet 12:30 og 3:30måtte selvfølgelig tisse,kunne ikke sove til 5:30,hver gang når jeg måtte snu meg det var kramper eller vondt i muskler. Hoftene er vondt også. Er i full jobb så klarer ikke å sove litt ekstra om dagen.
 
Jeg sover fortsatt stort sett veldig godt. Noen netter må jeg tisse på natten, men da sovner jeg fort igjen etterpå. Blir spennende å se hvor lenge det varer.
 
I natt sov jeg faktisk veldig godt ❤️ varierer veldig fra natt til natt. Er ofte på do på natten, men sovner greit igjen etterpå.
 
Sover som en stein jeg.. Har bekkenløsning, men hjelper å bygge rundt seg med puter :) Mykt og godt.
Tisser hver natt uansett (gjort det i maaange år), så tisser i koma, og sover videre uten problem :)
Håper det fortsetter slik hele svangerskapet.
 
Nei, de siste dagene har æ plagdes veldig.. klarer ikke ligge lenge på rygg, på magen e uaktuelt, ligger jeg lenge på siden for æ vondt i hofta.. har kjøpt meg bbhugne, og den hjelper litt, men får fortsatt verk i hofta på den ene siden. I tillegg til tissinga.. :wacky:
 
Sovner alltid på siden, men våkner flere ganger i løpet av natta av at jeg har vondt i ryggen fordi jeg har snudd meg over til ryggen. Det å da snu seg over til siden igjen er vondt grunnet bekkenløsning, sovner heldigvis stort sett raskt igjen. Men dette kan skje flere ganger i løpet av natta, hvilket gjør at følelsen av å sove godt ikke alltid er tilstede om morgenen.
Ellers har jeg ikke hatt behov for å stå opp og tisse på natta siden første trimester, men regner med at drt endrer seg etterhvert som pjokken blir større inni der. :)
 
Nei, våkner av at det verker i bekkenet og nedover i beina. Men må heldigvis ikke opp for å tisse. Magen står ganske høyt ennå - regner med det blir verre når den synker litt...
 
Jeg våkner hver gang jeg skal snu meg. Da skal jeg også stort sett opp og tisse. Det er 2-6 ganger per natt.

Og så sliter jeg med sure oppstøt, så må passe på å hverken være for full i magen eller for tom. Men begynner å få system på akkurat det nå.

Og så våkner jeg hver gang ungen min gråter/hyler/skravler i søvne. Men det er heldigvis ikke hver natt lengre.

Så ja, jeg syns selv at jeg sover rimelig godt, alt tatt i betraktning. :)
 
Det varierer veldig!! Noen ganger er jeg oppe på do flere ganger, har noen nettet med mareritt som jeg griner av og ikke tør sove med det første...:( så har jeg noen netter hvor jeg sover helt til morraen :)
 
Sover foreløpig veldig godt. Brukte litt tid til å tilvenne meg med å ligge på siden og ikke på magen, men nå går det bedre:) Var oppe å tisset en del helt i begynnelsen, så regner med det kommer igjen etter hvert..o_O
 
Back
Topp