Sover dere godt om natta?

Må opp for å tisse 5-6 ganger i løpet av natta. Men sover ellers som en stein :D:D sover 14-15 timer i døgnet nåo_O helt utslitt
 
Har sovet lett og urolig i intervaller på 1-2 timer med oppvåkninger imellom helt siden første trimester. Både på grunn av blæra og ryggproblemer. Gleder meg veldig til god søvn igjen, om en... 6 års tid? :rolleyes:
 
Sover kun på sidene. Godsiden er høyresiden. Men etter litt verker hofta jeg ligger på så snur meg ofte og bruker dyna som støtte. Det er så varmt uansett så ruller dyna sammen og holder rundt den og har den mellom bena. Har blitt mer tissing de siste nettene, kanskje 4-5 ganger etter jeg har lagt meg. Men sovner fort igjen. Samboer klager på at jeg slår han om natta når jeg snur meg og tar meg dyna over:hilarious: Sover egentlig godt, ble halvvåken av et enormt torden om natta i går og sovna med en gang. Kunne såvidt huske det
 
Jordmor Ragna skriver i denne artikkelen: "De aller fleste gravide merker at søvnen er påvirkes av graviditeten. I starten sover du kanskje mer, i slutten mindre. Men jo mer du stresser med at søvnen er annerledes, mindre, mer avbrutt og oppstykket, jo mer vil det påvirke deg og hverdagen din. Her er mine råd til deg!"

Kanskje der er nokon gode råd?
 
Siste uka haf jeg begynt å sove utrolig dårlig om natta. Våkner lett og er våken mange ganger..
 
Back
Topp