Sover barna ute?

Jeg kan virkelig ikke fatte hvordan de orker å drasse på de vognene overalt. Var i Legoland i sommer og ble sliten bare av å se på at de gikk rundt med de svære vognene med så store unger oppi.
Stod ei bak meg på bussen i går, ungen var i hvertfall 2 år. Hun snakket HELT rent. Synes nesten det er litt ekkelt..

Altså, ungen satt i en sånn giga bagvogn.
I barselgruppa er det kun jeg som har ungen i sportsvogn.
 
Jeg byttet tidlig til sportsdel fordi jeg var så lei av bagdelen. Og jeg hadde en liten en.
Basson er jo et dansk merke, så det går ann å sette opp ryggen på bagen og der følger med løse seler.
Men ikke snakk om at jeg ville brukt den nå.
 
Basson er jo forøvrig fantastisk som sovevogn da, fordi den har så mye fjæring at man kan vugge den uten å trille. Crescent city (den andre vogna vi har) har jo overhodet ingen fjæring.
 
Så hun sover i bag?
 
Nei, vi slutta med det fordi jeg må bruke vogna ute, crescent funker ikke på snø og is som vi har her nå.
Men vi kunne ha gjort det hvis det var bart ute. Vi har jo løse seler til bagen.
 
Ahh, jeg trodde basson var sånn giga bagvogn. Jeg tror seriøst jeg har fått ammehjerne.
 
Ja, Basson er en diger bagvogn! Haha, tror vi snakker litt forbi hverandre;)
Men den har også sportsdel, og det er den vi bruker til daglig nå.
Derfor sover hun i sportsdelen og det er den samme vi bruker ute på tur.
Den orange vogna med to svingbare fremhjul som er "hovedvogna" kan jeg ikke bruke for tiden, det funker bare ikke.
 
vesla sover også i sportsdel. byttet i sommer da det var så varmt. Ble mere kjølig i sportsdelen enn i bagen
 
Hva sover barna i ute? Og hva slags pose? Synes det er litt vanskelig noen dager...
 
Vi har easygrow dunpose med lammeskinn oppi. Har som regel på body og strømpebukse i ull og så en tykk ulldress, pluss votter, balakava og ullsokker.
Er det ekstra kaldt kan jeg ha på flere lag, tynn ulljakke og stillongs i tillegg til strømpebukse og ulldressen.
Når hun skal sove tenker jeg det er bedre å være litt for varm enn litt for kald.
For da ligger man jo helt stille.
Har har det vært minusgrader hver dag en stund nå da.
 
Har Voksi Urban og vogntrekk utenpå. Tynn ullbody og ullstrømpis. Tjukk ullgenser/jakke, ullsokker, votter og lue. Av og til har han hel ulledress i stedet for kun genser. Men virker som om det egenlig er varmt nok i bare strømpisen. Hvis han sitter oppreist og ikke skal sove har vi en tjukkere jakke i stedet for ullegenser.
 
Har Voksi Urban og vogntrekk utenpå. Tynn ullbody og ullstrømpis. Tjukk ullgenser/jakke, ullsokker, votter og lue. Av og til har han hel ulledress i stedet for kun genser. Men virker som om det egenlig er varmt nok i bare strømpisen. Hvis han sitter oppreist og ikke skal sove har vi en tjukkere jakke i stedet for ullegenser.

Har du vogntrekk til Bumbleriden?
 
Har du vogntrekk til Bumbleriden?
Nei, her snakker jeg om City Crossen. Er ikke så ofte han sover i bumbleriden da den ligger i bilen og blir brukt på shopping å sånn og da sover han stort sett ikke og er jo stort sett innendørs. Om han har sovet i den ute har jeg brukt fleecepose (har den fast i bumbleride, voksi i City cross) og dyne. Du får kjøpt trekk til bumbleride har jeg sett da, men har ikke brydd meg om å kjøpe.
 
Vi har også vogntrekk over.
 
Nei, her snakker jeg om City Crossen. Er ikke så ofte han sover i bumbleriden da den ligger i bilen og blir brukt på shopping å sånn og da sover han stort sett ikke og er jo stort sett innendørs. Om han har sovet i den ute har jeg brukt fleecepose (har den fast i bumbleride, voksi i City cross) og dyne. Du får kjøpt trekk til bumbleride har jeg sett da, men har ikke brydd meg om å kjøpe.
Vet du hvilket trekk det er? Det er jeg som du sikkert skjønner meget interessert i.
 
Googlet og fant en kommentar hvor noen bruker vogntrekk fra Cab-on og Stay-put til bumbleride. Og de passer visst fint.
 
Back
Topp