Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da sletter jeg dette innlegget for ser her at jeg ikke kommer til å bli en god mor i det hele.
Vi har alle vært førstegangs. Man lærer mens man finner ut hva som passer for seg og sitt barn.![]()
Takk. Blir bare sliten av å ikke vite noe. Blir sliten av å smile å tenke dette blir kjekt når jeg ikke vet om det blir det for meg
det var null problem. Hadde en ammestol inne på barnerommet og la de tilbake i sin seng når de hadde spist (og ofte sovnet av det). Dette! Mitt barn har også sovet på eget rom siden det var noen uker gammelt. Snart 6 måneder og det har gått helt fint. Alle sov bedre ved å ha egne rom, inkludert babyen.Hei, jeg sniker litt og må bare dele min erfaring fra tidligere; jeg hadde ikke sjans til å sove på rom med babyene mine, alle ble flyttet på eget rom etter forsøk på mellom 4-6 uker uten særlig søvn på meg. Jeg lå og lyttet på dem og sov veldig veldig lett. Da flyttet vi dem inn på barnerommet ved siden av vårt, i sprinkelseng der, lot døra stå oppe mellom rommene og vi sov mye bedre! Jeg våknet fremdeles av at de pustet annerledes når de begynte å våkne for mat, så trengte absolutt ikke å ha de rett ved siden av meg for å våknedet var null problem. Hadde en ammestol inne på barnerommet og la de tilbake i sin seng når de hadde spist (og ofte sovnet av det).
Også tror jeg ikke at vi kan forvente å klare å forebygge krybbedød mens man sover, sannsynligvis vil en ikke våkne akkurat da og det ville ikke kunne være noen sin skyld på den måtenAlle er forskjellige, hva som funker best for hver og en er helt individuelt, det gjelder det meste
Her skulle jeg ønske at vi klarte å lære babyen til å sove i egen seng omtrent fra starten av, vi samsov til for to uker siden og hun er over 1 årNå har vi endelig fått henne til å sove i egen seng, neste mål er på eget rom. Hun var klistremerke og skulle bare sove helt inntil meg eller far, så anbefalingene om trygg samsoving hadde vi ikke sjans å følge heller.
Prøv, og se om din baby vil sove i egen seng/på eget rom og hva som føles riktig for deg når baby er her <3 Og sover baby godt på eget rom, blir det bedre søvn på dere alle og det er jo bare positivt![]()
Sniker. Huff, nå fikk jeg vondt av deg! Det er utrolig overveldende å bli mor! Jeg tørr si at ALLE har følt på det å være utilstrekkelig. For uansett hvor mye man har lest og spurt og alt, så er babyen sitt eget menneske, og det er umulig å forutse hva som skjer. Noen vil sove sammen, andre alene, og det vet du ikke før hen kommerDa sletter jeg dette innlegget for ser her at jeg ikke kommer til å bli en god mor i det hele.
å være mor lærer man underveis, og ingen vil være en bedre mor til ditt barn enn deg, for du er den som vil kjenne hen aller aller best! Lykke til! Det kommer til å gå som for alle andre, opp og ned, men mest opp 
Da sletter jeg dette innlegget for ser her at jeg ikke kommer til å bli en god mor i det hele.