Soveplass i stua?

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg lurer på om dere skal ha soveplass til bebis i stua? Isåfall, hva? Hører endel si at den ikke blir brukt..

Vi har to vogner de er av totalt forskjellig type så den ene vil bli brukt som soveplass I stua.

Med eldste lånte vi vugge som han sov i om dagen, veldig fint det - om man har plass til det! Da bodde vi på kun 50 Kvm og den var ganske stor, så følte den var i veien. Veldig greit å bare sove i vognbagen også :) Minste lå på sofaen på en vogndyne, nå har vi stor sofa så det var helt fint. Nå tror jeg vi skal ha lekegrind, sånn man kan heve opp fra gulvet, rett og slett fordi jeg tror det er greit å ha et sted jeg kan legge henne hvor hun får helt fred fra lillegutt som er 18 mnd når han blir storebror :)

Babynest og sofa (hvis jeg sitter der), eller bare rett og slett i sin egen seng :) ellers så kunne vi låne alle slags kurver til å ha i stua, så vi får se an hva vi savner når vi kommer hjem med lillegutt.

Hos oss lå bestandi storebror i stua i vogga om dagen, men bytta litt mellom vogge og vogna, gidder jo ikke flytte han om man har gått tur :-P så blir vogge denne gangen og :-D
Blir også å ha lekegrind som kan heves, så spørs om det blir litt soving der og :-P

Har en kurv som lillebror skal sove i på stua :-)
Hadde det til storebror og det ble mye brukt, syns det er greit at han venner seg til litt lyder mens han sover. Det gjore storebror, og han får til å sovne uansett hvor han er i dag :-)

Vi får en vugge som morfaren min lager så vi setter den i stua :)

Skal ha vogge i stova. Mykje brukt til dei andre, så håpar den blir brukt denne gangen og.

Vi skal ha lekegrind i stua, med babynest oppi :) Ellers har vi også en vugge, men usikker på om vi kommer til å bruke den..

Skal ha lekegrind, så det blir soveplass inne i begynnelsen. Ellers så er jo planen at han skal sove i vogna på dagtid ;)

Har kjøpt ei vugge av ei venninne som jeg skal male:-)

Kommer til å sove litt her og der:P men skal ha en lekegrind iallfall. Har vugge og men vet ikke om vi har plass til den. Storebror var ikke så glad i den.

hadde vugge til de to andre, solgte den da vi ikke skulle ha fleir unger :p
skal låne venninda mi sin vugge nå, for greit å sippe å springe opp i andre etasje for å legge henne, samtidig som det er bra å venne henne på lyder med en gang :)

Ja, det blir en vugge i stua. Har også babynest. Synes det er helt supert å legge i vugga når de er så små at de sover og bare våkner for pupp og ny bleie før de sovner igjen. Styrete å gå opp og ned en etasje (for vår del).

Back
Topp