Sovebaby

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hjelpes, her soves det!
7-8.30
10-11
12.30-14
Og så legger hun seg
19-05.40 (med matin innimellom)
Mye? Eller normalt?

Her sover hu 9.30-11, 12-13, 15-16, og legger seg 21.30, syns mi sover aalt for lite, men får henne ikke til å sove mer..

Oi, så mye deres sover! Heldiggriser!

Her der dagen omtrent sånn her ut:
Opp 07
Lur ca 10-11.30 (lengre en gang i blant)
Lur ca 15-15.30 (max)
Legger seg ca 19-20

Er oppe for mat annenhver time hele natta, er da våken i ca 30-45 min de fleste gangene..
* æpp'n *

Her soves det 6.30-9.30, 10-11, halvtime/time mellom 13 og 15, 16.30-17.15, og natta 19. Påfyll for natten før jeg legger meg mellom 23-00. Hun våkner ikke. Lurer på hvor lenge hun sover om jeg ikke gir henne før jeg legger meg...

Oi ,føler min sover lite. Opp 7.30 sover mellom 09.30-10 (sover da en halvtime til en time) å så kl 13 ca, (sover en time) å så 15.30-16. I seng kl 19

Hjelpes, her soves det!
7-8.30
10-11
12.30-14
Og så legger hun seg
19-05.40 (med matin innimellom)
Mye? Eller normalt?
så deilig da!
Her er det kveld en gang mellom 19.30 og 20.30 og morgen mellom 05-08 (kommer an på hvor lenge ho er våken når ho spiser på natta.. Ho spiser ca 2 ganger på natta... Sover 2-5 dubber i løpet av dagen mellom 15 og 30 min hver gang! Dette jobber vi hardt med å endre litt på da, men har ikke fått det til enda..

Opp mellom 6-7.
Sover ca 8-9- 10-11( dette varierer mye). Har en dubb i 12 tiden på 1-2 t, har en halvtime-time 3/4 tiden og i seng 19. Han sover mellom 3-4 t i løpet av dagen. Spiser to ganger på natt bortsett fra lørdager og når jeg har tante rød, da henger han der;-)

Her er dagen vår:
Våkner 08
Sover 10-12 ca -(av og til er det litt klynking inni der og det puppes en liiiten skvett)
Så varierer det litt, avhengig av hva vi gjør, men 1-2 lurer etter kl 14 på 1 til 2t.
Natta kl 19-20 (noen ganger sover hu bare 30min-1t og skal da være våken til kl 22)

:-)

*mobil app*

Opp mellom 6-7.
Sover ca 8-9- 10-11( dette varierer mye). Har en dubb i 12 tiden på 1-2 t, har en halvtime-time 3/4 tiden og i seng 19. Han sover mellom 3-4 t i løpet av dagen. Spiser to ganger på natt bortsett fra lørdager og når jeg har tante rød, da henger han der;-)
Hihi, Lørdager? :)

Når vi først er inne på søvn.. Gjett hvem som sovnet 18:30 i går, fikk pupp 22:30 og så sov helt til 06:30! :D
Milde himmel, jeg holdt på å få sjokk når jeg så på klokka. :P
Åååh.. Litt sjalu!! Her begynte han å sutre halv 10 og drev på utover! Tok han over i senga mi etterhvert og puppet av og på hele natta. Opp kl 0500!!:-( noen gode forslag!!!

Åååh.. Litt sjalu!! Her begynte han å sutre halv 10 og drev på utover! Tok han over i senga mi etterhvert og puppet av og på hele natta. Opp kl 0500!!:-( noen gode forslag!!!

Har dessverre ingen forslag til deg! Har hatt en sånn natt selv! Lille fikk komme over i senga vår og fikk spise når hun ønsker, la jeg henne litt i fra meg når hun sovner våknet hun med et vræl fem min etterpå! Så da fikk hun spise da,spiste og sov om hverandre og vræla når puppen var tom,så var det bare å bytte side.. Klokka ble åtte før jeg overleverte henne til fruen så de fikk stå opp og jeg sove en time til! Blir nok litt kaffe i dag ja!

Har dessverre ingen forslag til deg! Har hatt en sånn natt selv! Lille fikk komme over i senga vår og fikk spise når hun ønsker, la jeg henne litt i fra meg når hun sovner våknet hun med et vræl fem min etterpå! Så da fikk hun spise da,spiste og sov om hverandre og vræla når puppen var tom,så var det bare å bytte side.. Klokka ble åtte før jeg overleverte henne til fruen så de fikk stå opp og jeg sove en time til! Blir nok litt kaffe i dag ja!
Samme greia her da! Uff.. Leser at det kan være pga tante rød ( nedsatt melkeproduksjon),siden de nå begynner å få med seg mer av omgivelsene kan se få mer behov for nærhet/ trygghet, tenner, mage osv. Ikke godt å si;-)

Back
Topp