Hjelpes, her soves det!
7-8.30
10-11
12.30-14
Og så legger hun seg
19-05.40 (med matin innimellom)
Mye? Eller normalt?
7-8.30
10-11
12.30-14
Og så legger hun seg
Mye? Eller normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så deilig da!Hjelpes, her soves det!
7-8.30
10-11
12.30-14
Og så legger hun seg
Mye? Eller normalt?
Hihi, Lørdager?Opp mellom 6-7.
Sover ca 8-9- 10-11( dette varierer mye). Har en dubb i 12 tiden på 1-2 t, har en halvtime-time 3/4 tiden og i seng 19. Han sover mellom 3-4 t i løpet av dagen. Spiser to ganger på natt bortsett fra lørdager og når jeg har tante rød, da henger han der;-)
Haha!Hihi, Lørdager?![]()
Haha lo godt nå! En liten som vet hva lørdag er!Haha!![]()
hater denne tlf, lever sitt eget liv! Økedager skal det stå;-)
Hihi.. Ler godt selv!;-) har et smart barn gitt;-)Haha lo godt nå! En liten som vet hva lørdag er!
Hehe. SuperWHihi.. Ler godt selv!;-) har et smart barn gitt;-)
Åååh.. Litt sjalu!! Her begynte han å sutre halv 10 og drev på utover! Tok han over i senga mi etterhvert og puppet av og på hele natta. Opp kl 0500!!:-( noen gode forslag!!!Når vi først er inne på søvn.. Gjett hvem som sovnet 18:30 i går, fikk pupp 22:30 og så sov helt til 06:30!![]()
Milde himmel, jeg holdt på å få sjokk når jeg så på klokka.![]()
Må være den gode avokadoen du ga i gårNår vi først er inne på søvn.. Gjett hvem som sovnet 18:30 i går, fikk pupp 22:30 og så sov helt til 06:30!![]()
Milde himmel, jeg holdt på å få sjokk når jeg så på klokka.![]()
Åååh.. Litt sjalu!! Her begynte han å sutre halv 10 og drev på utover! Tok han over i senga mi etterhvert og puppet av og på hele natta. Opp kl 0500!!:-( noen gode forslag!!!
Samme greia her da! Uff.. Leser at det kan være pga tante rød ( nedsatt melkeproduksjon),siden de nå begynner å få med seg mer av omgivelsene kan se få mer behov for nærhet/ trygghet, tenner, mage osv. Ikke godt å si;-)Har dessverre ingen forslag til deg! Har hatt en sånn natt selv! Lille fikk komme over i senga vår og fikk spise når hun ønsker, la jeg henne litt i fra meg når hun sovner våknet hun med et vræl fem min etterpå! Så da fikk hun spise da,spiste og sov om hverandre og vræla når puppen var tom,så var det bare å bytte side.. Klokka ble åtte før jeg overleverte henne til fruen så de fikk stå opp og jeg sove en time til! Blir nok litt kaffe i dag ja!
Den ble prøvd på mandag, ikke i går.Må være den gode avokadoen du ga i gårhihi