Sove

Det er ikke så ille nå, men jeg tilbragte hele desember på sofaen. Levere gutten i bhg fortest mulig og legge seg på sofaen når jeg kom hjem.

Ja i desember sov jeg får å slippe å spy, n er jeg fortsatt kvalm men også sinnsykt trøtt. Når ungene er levert sover jeg

Sover ikke noe på dagen- da jobber jeg;-)
Men legger meg 21:30 på kveldene :-O
Og jeg legger meg skjeldent før midnatt ellers:)

Hele desember og januar ble tilbragt sovende på sofaen etter jobb. Kjenner meg mer pigg nå, og jubler de dagene jeg ikke kjenner behov for å sove på ettermiddagen:)

Sover minimum 8-9 timer(10-11 timer de dagene jeg jobber hjemme og helger) på natten, og jobber jo fulltid så får ikke sovet på dagen, selvom jeg er super trøtt, nesten hele tiden! Så slitsomt :O

I går sov jeg fra kl 18 :P Som regel er jeg helt skutt ca kl 21. Gleder meg til å få litt mer energi igjen!

Sover minst 8 timer om natten, men i desember og januar kunne eg godt sove 2 time på ettermiddagen og. Går litt bedre nå.

Jepp... Sover en dupp etter jobb å legger meg somreegel i 21 tiden... Gaaaaaanske lei

Ååå, jadda. Sover ganske mye enda her også jah. Tror det delvis er vinteren som gjør det (blir alltid litt mer trøtt da) men størsteparten kommer nok av graviditeten. Gikk og tenkte på søvn i hele dag på jobb, sovna når jeg kom hjem og er enda skutt. Håpløst. Føler meg helt ute. Satser på bedring når jeg bikker 15 uker eller så ;) 13+1 idag ;)

Jeg sover også ekstremt mye. Er på jobb på dagtid (er ikke akkurat super effektiv fordi jeg er supertrøtt) kommer hjem, mater hundene og går en liten tur. Orker ikke mer enn maks 45 min, da er jeg helt skutt. Sovner på sofaen når jeg kommer inn, sover i 2- 3, noen ganger 4 timer. Samboer kommer hjem fra jobb kl. 22, vi prater i kanskje 30 min, og da sitter jeg nesten å sover igjen, så da må jeg bare gå å legge meg.... Føler meg som verdens beste kjæreste :/

Back
Topp