sove

seilø

Glad i forumet
Å sove om natten har nesten blitt et fremed ord her, fra 04.00 og ut over så ligger jeg mer våken en jeg sover, ordentlig slitsomt. jenta mi har begynnt å våkne kl 07.00 også er vant til at hun sover til minst 08.00.
Som hun selv sier : det er lyst ute, hvorfor sove [8D]
 
jeg har det på samme måte og det er så slitsomt synes jeg! Heldigvis har jeg ingen barn fra før slik at jeg kan ta meg en hvil når det passer, men likevel...Sies det ikke at kroppen forbereder at det kommer en baby i huset...? Vi må nok bare tåle det:)
 
Vel det går grei, helsigvis har jeg 50% barnehageplass. Syns litt syndt på henne for det blir litt mer kjefting nå om dagen enn før,vi må finne på noe hele tiden, må ut å leke litt, er rimlig sliten når hun skal legge seg.
Hun har vel ikke sovet lur på 6 mnd eller, så her blir det ikke mye hvile [;)] men alt går greit nå er det ikke mer en 9 uker igjen, litt rart[:)]
 
ORIGINAL: blossom83

jeg har det på samme måte og det er så slitsomt synes jeg! Heldigvis har jeg ingen barn fra før slik at jeg kan ta meg en hvil når det passer, men likevel...Sies det ikke at kroppen forbereder at det kommer en baby i huset...? Vi må nok bare tåle det:)

 
Jeg våkner i totida på natta hver natt og er våken i mange timer før jeg endelig sover etpar timer igjen.. Men god og sammenhengende søvn har vært et fremmedord i MANGE uker, sikkert måneder... Har ikke sovet siden to i natt da.. Stod opp bare når sambo dro på jobb, ikke vits i å prøve i det uendelige[8|]
 
stakkars deg da måtte jeg fått meg full plass i barnehagen tror jeg,sover mer til og fra her, det hjelper å gidde å gå på do[:)]
 
Lite søvn er kjent. Våken x antall ganger i løpet av ei natt for enten å snu meg (som er vondt) eller for å opp på do. I dag sovnet jeg igjen på sofaen før jeg skulle kjøre jentene mine (4 år og 5 1/2år) i barnehagen. Snakk om å være trett og sliten. Ikke mye hvile å få her i huset.
 
Å sove er ikkje noko problem for meg. No er eg tidleg i svangerskapet, så det kan vel ha litt å seie, men eg søv heller ein ekstra gang per dag i tilleg til at eg søv godt om natta. Føler av og til at sambuaren min blir litt lei sidan eg er trøytt heile tida. 
 
Huff, de siste nettene har jeg sovet såååå dårlig... får en følelse av å ha vært våken heile natta....ligger og slenger meg fra side til side uten å finne noen god liggestilling....veldig irriterende....
 
Back
Topp