Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer også på hvordan vogn vi skal ha i barnehagen... Har dere fått infobrev fra barnehagen enda Veronica?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har nettopp kjøpt en gammel simo-trille for å ha i bhg til høsten. De heter vel simo sportstrille og finnes i mange modeller/årsmodeller og prisklasser. Se på finn, mange selger dem billig og pent brukte da de fleste bruker dem som sovevognLang rygg!
Jeg synes det. Naturlig nok ikke testet med vinterpose enda da, men. Han sov kjempegod i den da vi testet her om dagen.Er den romslig og god? Jeg så at det var noen som hadde ei slik til salgs på ei sånn kjøpe side på Facebook her i nærområdet
Nei, ikke fått noe enda vi hellerVi har ikke fått infobrev enda. Har dere?
Så kjekt da!Hos oss står det i infobrevet at barnehagen står for vogner...
Vi fikk akkurat Mail nå om at det er foreldremøte i barnehagen neste onsdagNei, ikke fått noe enda vi heller
jepp! så den nå!! da er det bare å begynne å jakte etter barnevakt, så vi kanskje kan komme oss avgårde begge toVi fikk akkurat Mail nå om at det er foreldremøte i barnehagen neste onsdagsikkert fått dere også?