Sove vogn i barnehagen.

Veeronica

Flørter med forumet
Noen som har tips til sove vogn til p ha i barnehagen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har nettopp kjøpt en gammel simo-trille for å ha i bhg til høsten. De heter vel simo sportstrille og finnes i mange modeller/årsmodeller og prisklasser. Se på finn, mange selger dem billig og pent brukte da de fleste bruker dem som sovevogn :D Lang rygg!
 
Lurer også på hvordan vogn vi skal ha i barnehagen... Har dere fått infobrev fra barnehagen enda Veronica?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har emmaljunga city cross stående i BHG. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer også på hvordan vogn vi skal ha i barnehagen... Har dere fått infobrev fra barnehagen enda Veronica?


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke fått infobrev enda. Har dere:)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har nettopp kjøpt en gammel simo-trille for å ha i bhg til høsten. De heter vel simo sportstrille og finnes i mange modeller/årsmodeller og prisklasser. Se på finn, mange selger dem billig og pent brukte da de fleste bruker dem som sovevogn :D Lang rygg!

Er den romslig og god? Jeg så at det var noen som hadde ei slik til salgs på ei sånn kjøpe side på Facebook her i nærområdet:)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er den romslig og god? Jeg så at det var noen som hadde ei slik til salgs på ei sånn kjøpe side på Facebook her i nærområdet:)




Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg synes det. Naturlig nok ikke testet med vinterpose enda da, men. Han sov kjempegod i den da vi testet her om dagen.
 
Hos oss står det i infobrevet at barnehagen står for vogner...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hos oss står det i infobrevet at barnehagen står for vogner...


Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjekt da! :) må vel begynne å jakte etter sovevogn snart? Syns kanskje det blir litt storfint å ha en vogn til nesten 10 000 stående i barnehagen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fikk akkurat Mail nå om at det er foreldremøte i barnehagen neste onsdag;) sikkert fått dere også?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
jepp! så den nå!! da er det bare å begynne å jakte etter barnevakt, så vi kanskje kan komme oss avgårde begge to :) blir spennende!
 
Vi skal kjøpe baby jogger city mini nå som vi kommer til å bruke hjemme i helger og på ferier også blir emmaljunga cangaroo'en brukt i bhg :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Jeg tenker at det spiller ingen rolle. Det er en vogn de skal sove i. Så lenge den står støtt, der er seler og plass til ungen så er det bare å kjøre på :p

Vi bruker City Crossen i bhg- så tar vi den hjem i helgene. Altså ikke en egen bhg vogn :)
 
Back
Topp