Sove på eget rom?

Vi prøver at lille skal sove på eget rom for første gang i natt (han er 5 mnd om 1 1/2 uke) han våkner så lett når vi legger oss så vi tester for å se om han nå kan sove litt bedre :)

Her sover vi på samme rom. Ofte samsover vi også. De sover tungt og rolig, så ingen problem med å ha de inne hos oss. Flytter de på eget rom når de slutter å ammes om natten, men da skal vi ta nytt rom på loftet så det får bli om en god stund enda :)

Så bra! En milepæl det der med eget rom! Og så utrolig deilig når det faktisk går:)
Bra jobbet! :)

I natt gikk det ikke så bra :p sov på rommet sitt fra 19.30 til 00.15. Og etter det gikk det rett å slett ikke så da var det pupp i senga det som fungerte. :)

Første natt vesla sover på eget rom nå i natt. Håper det går bra! Hun har begynt å våkne sånn av våre lyder... er vel helst bare mammahjertet det ikke går bra med :-P

Første natt vesla sover på eget rom nå i natt. Håper det går bra! Hun har begynt å våkne sånn av våre lyder... er vel helst bare mammahjertet det ikke går bra med :-P
Er nok mammahjertet det er tøffest for.. Trøst deg med at det er en naturlig del av det hele, og du blir fort vant til å ha lille babyen på eget rom! Lykke til! :)

Jeg har holdt litt igjen, men hun lå på eget rom første gang da hun var rundt åtte uker. Det gikk helt fint.
Men når ferien kom nå skulle pappan ta ansvaret for ungen, og da ble det naturlig at hun ble flyttet på eget rom. Så siden hun da var ni uker har hun sovet på eget rom. Hun sover store deler av natta, men tar morgen kl seks. Så hun går tolv timer i løpet av natta uten mat da.
Men både jeg og baby tror jeg sover mye bedre :)

Jeg har holdt litt igjen, men hun lå på eget rom første gang da hun var rundt åtte uker. Det gikk helt fint.
Men når ferien kom nå skulle pappan ta ansvaret for ungen, og da ble det naturlig at hun ble flyttet på eget rom. Så siden hun da var ni uker har hun sovet på eget rom. Hun sover store deler av natta, men tar morgen kl seks. Så hun går tolv timer i løpet av natta uten mat da.
Men både jeg og baby tror jeg sover mye bedre :)
12 timer uten mat :-O
Det er lenge. Er det morsmelk hun får da?
Her føler vi oss heldige med 6-7 timer før første måltid på natta :-)

12 timer uten mat :-O
Det er lenge. Er det morsmelk hun får da?
Her føler vi oss heldige med 6-7 timer før første måltid på natta :)
Ja, jeg synes det er litt i lengste laget selv også.. Men dette skjer visst kun når faren har nattansvaret. Så fort jeg tok over igjen (faren har hatt nattansvaret i ferien sin), så våkner hun og skal ha mat i to-tre-fire tiden..
Det er erstatning hun får.

Ja, jeg synes det er litt i lengste laget selv også.. Men dette skjer visst kun når faren har nattansvaret. Så fort jeg tok over igjen (faren har hatt nattansvaret i ferien sin), så våkner hun og skal ha mat i to-tre-fire tiden..
Det er erstatning hun får.
Jeg fullammer og poden er stort sett 12 timer uten mat på natta her også! I natt trodde jeg han skulle spise, men jeg måtte tisse først. Da jeg kom tilbake sov han igjen gitt:p :)

Jeg fullammer og poden er stort sett 12 timer uten mat på natta her også! I natt trodde jeg han skulle spise, men jeg måtte tisse først. Da jeg kom tilbake sov han igjen gitt:p :)
Skulle aldri skrevet dette, i natt skulle ho ha mat hver fjerde time igjen! :p

Skulle aldri skrevet dette, i natt skulle ho ha mat hver fjerde time igjen! :p
Hehe, kan dessverre endre seg fort det der.. Og man blir så altfor fort vant til å ikke stå opp på natta, så nesten tøffere når det ikke er hver natt:p

Ser ikke problem med å ba baby'n på eget rom fra dag 1 så lenge man har baby call :) vi skal ha vår frøken på eget rom

Back
Topp