Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover den lille på eget rom og isåfall hvor gammel? Vi vurderer å flytte vesla på eget rom da vi sover dårlig alle sammen pga hennes kalving og "snorking" Hun er snart 3 mnd
Samme her med tanke på å sove dårlig, samt vekke han! Men den eldste og yngste (som jeg flytter "tidlig") sov natten gjennom fra omtrent 8 uker - så lite vandring. Veldig glad for det kjenner jeg..Sniker i forumet. Min sønn flyttet også på eget rom rundt 3 måneder. Han «snakket» i søvne så jeg sov dårlig. I tillegg vekte jeg han da jeg sjekka om han var våken. Det fungerte godt her, men du må være forberedt på en del vandring mellom rommene. Min sønn sov ikke natta igjennom før han var over 1,5 så har blitt en del turer frem og tilbake.
Flyttet første på eget rom da han var 8 uker!! Nettopp fordi vi alle sov så dårlig!
Jenta fikk ikke eget rom før 9 mnd pga utbygging, og det var (for oss) altfor lenge..
Nå er vi på ferie enda, og poden ligger på rom med meg. Han er 11 uker. Regner med å flytte han på eget rom et par uker etter at vi kommer hjem - bare se at nettene går like bra der som her først
Tenker alle må gjøre hva som er best for seg og sin baby - hos oss sover vi best på hvert vårt rom (utenom mannen min og meg da, vi deler rom)!
Første sov fra 2130-05 veldig tidlig, så jeg hentet han inn til meg på ammingen kl 05. Varte noen uker (veldig koselig å våkne sammen), så sluttet han å spise kl 05 også.Hvordan gjorde du det med amming/flaske med første om nattan da? hadde du baby callen på og gikk inn på rommet hans og gav han mat? Eller sov han natta gjennom allerede da?