Sove lenge om morgenen

Jeg er hjemme i permisjon med minstejenta men gjerne så våkner eldstemann (4år)først med pappa hele året uansett om han skal på jobb eller ikke foreløpig.
Før minstejenta(6 mnd) kom så la gjerne mannen seg litt noen timer alene etter at jeg stod opp og det byttet vi gjerne på innimellom.
Jeg har alltid vært en morgenfugl men liker noen ganger å sove lenge også.

Ser frem til når eldstemann kan ordne litt selv når han blir større. Eldstemann må gjerne passes litt på å få frokost og medisin pga sin kroniske sykdom. Det er viktig for ham med mat og medisin på morgen.
 
Har tatt det opp med mannen sikkert 100 ganger men nei han er ett utpreget B mennesket som bruker uendelig lang tid på å våkne og da har jeg allerede våknet såpass at jeg ikke får sove mer. Og med 2 gutter som begge er veldig Å mennesker og skikkelig mammadalter så blir det fort til at jeg våkner med dem. Men nå kan vi godt ligge og dra oss litt mens guttene leker eller ser litt på barne-tv på morgenen før vi står opp. Men etter 15-30 min vil de helst ha oss også opp så da er det bare å komme seg opp
 
Jeg er så bortskjemt at mannen min står opp med barna hver dag uten å klage, med et smil... Det er ikke hans barn engang, han er bare stefar. Har en blandet følelse av å føle meg veldig heldig og dårlig samvittighet. Men han klager ikke! Gjør det med glede, liksom.. Akkurat nå er jeg gravid og ikke helt i form, men han gjorde det før også :p
 
Back
Topp