spispilladisjøl
Gift med forumet
Siden Baby J våknet hver gang vi la oss, som resulterte i opp til flere nattvåkninger har vi nå valgt å legge henne inn på egent rom. Det gikk forsåvitt kjempe fint, for hun er jo vant med å sove i sengen sin fra dagsoving. (Vugge hos oss på natten og senga si på dagen)
MEN første natten våknet samboeren min brått og oppdaget at babycallen var tom for strøm og gikk inn til henne, der lå hun på magen med ansiktet ned i madrassen, Vet de skal klare å vende hodet om de ikke får puste, men det er jo ekkelt, så jeg hentet henne inn til meg, hehe.
I natt prøvde vi igjen, da la jeg ammeputa ved siden av henne slik at hun ikke klarte å rulle rundt. HELMAKS! :) I natt våknet hun kun en gang. nå er jeg kjempe spent på kommende natt, om hun kanksje sover hele.
MEN første natten våknet samboeren min brått og oppdaget at babycallen var tom for strøm og gikk inn til henne, der lå hun på magen med ansiktet ned i madrassen, Vet de skal klare å vende hodet om de ikke får puste, men det er jo ekkelt, så jeg hentet henne inn til meg, hehe.
I natt prøvde vi igjen, da la jeg ammeputa ved siden av henne slik at hun ikke klarte å rulle rundt. HELMAKS! :) I natt våknet hun kun en gang. nå er jeg kjempe spent på kommende natt, om hun kanksje sover hele.
Sover de små deres på egent rom?
Våkner de mye om natten ?
Blir jo totalt utslitt av og starte dagen 4-5.. Det er natta for meg! Uansett hva jeg gjør så er det ikke mulig og få han til og sovne igjen..