Sove bort kvalmen

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg er 50% sykemeldt og denne uka har jeg hatt en aften vakt også har en en til aften vakt i mårra og en dag vakt på søndag.

Hele denne uka har jeg sovet bort den værste kvalmen. Står opp kl. 7-8 med barna og mannen, får på de klær og ordner frokost til de. Så drar de og mannen i barnehagen (mannen jobber der) og jeg legger meg igjen. Da er klokka mellom 8 og halv ni, varierer hvordan vakt mannen har. Har hatt vekkerklokka på 10.30, men har fortsatt vært kvalm da så har bare skrudd den av og lagt meg å sove igjen. Så har stått opp i 12 tia hver eneste dag denne uka :o det har gått lekende lett da, kun kastet opp tre ganger siden mandag. Men gud så lat jeg føler meg! Men ser liksom ikke hvorfor jeg skal sitte våken oppe ved siden av doskåla. Har ingen problemer med å sove om natta, sovner en time senere enn vanlig men d går helt fint :)

Så bra søvnen hjelper for deg:) Det viser hvor viktig det er å få roet ned når man er dårlig. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å sove bort formiddagene, er tydeligvis det som må til;) sov godt og håper kvalmen holder seg borte:)

Kan være litt små kvalm i perioder ellers på dagen også, men den værste kvalmen er på morgenen/formiddagen ja. :)

Hehe, føler meg fortsatt skikkelig lat. :p hører setningen "svangerskap er ikke noen sykdom" ofte, men det føles som jeg har hatt spysyka i 3uker nå så jeg er totalt uenig.

Men takk for gode ord:) det hjelper for meg iallefall å sove bort kvalmen, så håper jeg at den gir seg snart! :)

Skjønner hva du mener med lat, men er vel nå vi har lov til å være litt late;) blir andre boller i august:)

På mandag hadde jeg fri etter jobbehelg, og da lå jeg hele dagen i senga, hehe, følte meg lat da jeg og, men fy søren så deilig. Jeg er ikke så kvalm, men er bare ekstremt trøtt og slapp. Har liksom ikke noe energi. Skulle gjerne sovet en uke:)

Blir lite husarbeid for tiden, men huset får bare forfalle, greit så lenge man ikke får uventa besøk;)

Godt å høre det ikke bare er meg :)

Mannen er veldig flink å tar husarbeidet når jeg ikke orker, men nå er jeg faktisk igang med litt husarbeid :o med fulle klesstativ, full tørketrommel, fulle kleskurver, overfull skittentøyskurv og overfylt vaskeroms gulv måtte jeg starte :p jeg tok det siste sokkeparret i mårrest også, så da er det på tide med påfyll i skapene :p men sånn går d med kvalme.
Gleder meg til det går over :) og jeg kan nyte svangerskapet! :)

Det må jo være veldig deilig at det er noe som hjelper/i det minste får tiden til å gå! Slapp av med god samvittighet. Og håper det snur for deg snart. :)

Samme her . Jeg står opp ordner Kidsa og så levere samboeren min. Så legger jeg meg igjen. Idag sto jeg opp 730. La meg igjen 9 og sov til 13 jeg er sykmeldt da heldigvis , er så kvalm

Godt å høre det bare ikke er me :p

Back
Topp