Sove bedre...

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Septemberlykke 2024
sover så dårlig, våkner gjerne mellom 0230-0530 og får ikke sove igjen....

Kjøpt lystette gardiner, byttet hodepute, drikker ikke noe en time før sengetid, tisser før og etter tannpuss....
Sover med pute mellom knærne.
Sover nesten ikke på dagtid

Er så upraktisk de dagene jeg skal på jobb... :( :)

Jeg er så trett, vil sove på natten!
 
Det er så kjedelig å ikke få sove! Min erfaring er desverre at det går litt i bølger i løpet av graviditeten. Plutselig kan det snu
 
Enig med henne over. Og kanskje prøve å legge bort mobilen dersom du sitter med den på nattan.

Hørte podcast med soveeksperter her om dagen. De sa at dersom man ikke fikk sovnet innen 20 min etter at man har lagt seg, bør man stå opp og gå vekk fra senga. Etter 20 minutter våkentid, kunne man prøve å sovne igjen. Og holde på slik til man sovner.

Lykke til!
 
Har slitt med å sove i flere uker, men nå har det løsnet og er en god periode igjen!
Så ja, her går det i perioder her og :)
 
Story of my life det der.. Våkner midt på natten og ligger der som en annen idiot og ikke skjønner noe :wtf:
 
Mobilen ser jeg ikke på etter vi har gått inn på soverommet, får bare voldt i hodet av lyset når det er mørkt på rommet :)
Så den ligger i ro til den plinger på morgenen når jeg skal på jobb.

Da får jeg prøve stå opp og strikke eller noe :)
 
Samme her, ofte våken fra 3 til 5. Sykt irriterende. Synes det hjelper å gå en kveldstur, og å ikke være altfor mett når jeg legger meg. Lett for å bare ligge på sofaen om kvelden fordi jeg er trøtt, men gjør godt med den turen når jeg bare kommer meg ut.
 
Samme her, ofte våken fra 3 til 5. Sykt irriterende. Synes det hjelper å gå en kveldstur, og å ikke være altfor mett når jeg legger meg. Lett for å bare ligge på sofaen om kvelden fordi jeg er trøtt, men gjør godt med den turen når jeg bare kommer meg ut.
Kansje jeg skal dra med hund og mann ut på kveldstur istedetfor å daffe på sofaen... er somregel så tom for energi men :)
 
Kansje jeg skal dra med hund og mann ut på kveldstur istedetfor å daffe på sofaen... er somregel så tom for energi men :)

Har det på samme måte, men utrolig deilig med en rolig rusletur i frisk luft når man først kommer i gang. :) Funker ihvertfall for meg, føler meg ikke så daff da.
 
Våkner jeg også i løpet av natta og må på do. Og har utrolig stiv nakke om morgenen. Hjalp ikke å bytte pute.
Så sover utrolig dårlig dette svangerskapet :singing::eek: Håper det går over, men føler med dere :p
 
Back
Topp