Hageblomsten
Forelsket i forumet
Minsten er nå to uker gammel, og jeg kjenner at det nesten er umulig for meg å sove. Han spiser ca. hver 1,5 time og sover sjeldent for seg selv. Svøping og smokk hjelper ikke, og mannen har ikke mulighet til å ta babyen hver gang jeg trenger å sove.
Om nettene er det kun samsoving som funker, selv om jeg har kjøpt en bedside som vi har prøvd å venne han til. Men denne type samsoving gjør så jeg nærmest er i halvsøvne hele tiden.
Noen med gode tips til å få baby til å sove litt mer enn to centimeter fra meg? Frustrasjon og søvnmangel begynner å ta litt overhånd her.
Om nettene er det kun samsoving som funker, selv om jeg har kjøpt en bedside som vi har prøvd å venne han til. Men denne type samsoving gjør så jeg nærmest er i halvsøvne hele tiden.
Noen med gode tips til å få baby til å sove litt mer enn to centimeter fra meg? Frustrasjon og søvnmangel begynner å ta litt overhånd her.
Jeg skal i hvert fall prøve det denne gangen om jeg føler meg like utslitt og overveldet. Bedre for både mor og barn.
Prøvd litt ulike svøpemetoder, og han har nå en periode fra kl. 22 / 23 hvor han sover til 01 / 02. Da får jeg i det minste noen timer sammenhengende søvn