Sov for pokker

Shauri

Forumet er livet
VIP
Er så lei av å aldri få Daniel i seng. Ammet han i seng kl 19:30. Var oppe igjen 45 min etterpå. Så er det ikke seng igje før 22:30, og da har han omtrent krevd og fått pupp siden han våknet.. så hvorfor pokker må jeg til igjen etter lusne 30 minutter med soving. ..

Huff, jg skjønner godt at du er frustrert altså:(
Trenger han mer mat enn melk, sa de noe om det på hs?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe den snutten var moro:D

Huff, jg skjønner godt at du er frustrert altså:(
Trenger han mer mat enn melk, sa de noe om det på hs?
Hs syntes det var mye opp om natten, men at vi fikk se på det neste gang om det ikke ble bedre

Virker til å sove bedre om nettene selv om han fortsatt er vanskelig å få i seng om kveldene. Hadde amming 23:30, 01:45, 05:00 og 07:00m (husker ikke helt på den siste der)

Jeg ser håp i tunellen!

Får håpe nettene bare blir bedre da!!!! :D

Får håpe nettene blir bedre fra nå av:):):) Slitsomt og frustrerende og sove så lite sammenhengende søvn!:confused::oops::eek:

Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Vi har hatt det akkurat på samme viset i 5 måneder! Hun sovna kl 20 hver kveld og våkna på slaget 1 time etterpå, ikke sulten men heller ikke trett. Så var hun våken til 22-23 tiden og først da tok hun kveld. Slitsomt når jeg egentlig ville sove. Men så plutselig en kveld snudde det, ei uke før hun ble 5 måneder, la henne kl 21 og hun tok kveld :D Våkna for mat kl 23 men sov videre. Sånn har det vært i 2 uker nå! Tror ikke det har så mye med sult og gjøre, hun var bare ikke klar for å ta kveld så tidlig før hun ble 5 måneder. :)

Bra det har blitt litt bedre, da kan det bare gå en vei:-)

Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Vi har hatt det akkurat på samme viset i 5 måneder! Hun sovna kl 20 hver kveld og våkna på slaget 1 time etterpå, ikke sulten men heller ikke trett. Så var hun våken til 22-23 tiden og først da tok hun kveld. Slitsomt når jeg egentlig ville sove. Men så plutselig en kveld snudde det, ei uke før hun ble 5 måneder, la henne kl 21 og hun tok kveld :D Våkna for mat kl 23 men sov videre. Sånn har det vært i 3 uker nå! Tror ikke det har så mye med sult og gjøre, hun var bare ikke klar for å ta kveld så tidlig før hun ble 5 måneder. :)

Så fantastisk, det trengte du virkelig:-)

Helt himmelsk! ;) :D I går spiste vi middag og så på film helt uten henne som selskap, veeeeldig koselig med litt kjærestetid på kvelden ;)

Så godt, man trenger virkelig alenetid:-)

Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Vi har hatt det akkurat på samme viset i 5 måneder! Hun sovna kl 20 hver kveld og våkna på slaget 1 time etterpå, ikke sulten men heller ikke trett. Så var hun våken til 22-23 tiden og først da tok hun kveld. Slitsomt når jeg egentlig ville sove. Men så plutselig en kveld snudde det, ei uke før hun ble 5 måneder, la henne kl 21 og hun tok kveld :D Våkna for mat kl 23 men sov videre. Sånn har det vært i 2 uker nå! Tror ikke det har så mye med sult og gjøre, hun var bare ikke klar for å ta kveld så tidlig før hun ble 5 måneder. :)
Ja er det jeg også har funnet ut. At Daniel rett og slett ikke er klar for å ta kveld tidligere.

Arian pleide også å ta kveld først rundt midnatt frem til han var 3 mnd. Siste par ukene har han imidlertid sovnet kl.20. Veldig deilig å føle at vi endelig er inne i en god rutine! :)

Helt himmelsk! ;) :D I går spiste vi middag og så på film helt uten henne som selskap, veeeeldig koselig med litt kjærestetid på kvelden ;)

Så herlig;) Er så koselig når man får tid til litt aleine og kjærestetid:)

Jeg legger min lille sent, etter hans søsken, like før vi selv legger oss og han sover hele natten, har gjort det lenge.

Back
Topp