Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hs syntes det var mye opp om natten, men at vi fikk se på det neste gang om det ikke ble bedreHuff, jg skjønner godt at du er frustrert altså
Trenger han mer mat enn melk, sa de noe om det på hs?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Sover max 45 min første gang jeg legger han uansett når det er..Uff, så kjeeeeedelig.
Tar han kvelden for tidlig, kanskje?
Ellers fikk jeg til å tenke på denne etter overskriften din
http://www.youtube.com/watch?v=sH1akPWjCFw
Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Vi har hatt det akkurat på samme viset i 5 måneder! Hun sovna kl 20 hver kveld og våkna på slaget 1 time etterpå, ikke sulten men heller ikke trett. Så var hun våken til 22-23 tiden og først da tok hun kveld. Slitsomt når jeg egentlig ville sove. Men så plutselig en kveld snudde det, ei uke før hun ble 5 måneder, la henne kl 21 og hun tok kveldVåkna for mat kl 23 men sov videre. Sånn har det vært i 3 uker nå! Tror ikke det har så mye med sult og gjøre, hun var bare ikke klar for å ta kveld så tidlig før hun ble 5 måneder.
![]()
Helt himmelsk!Så fantastisk, det trengte du virkelig![]()
Helt himmelsk!![]()
I går spiste vi middag og så på film helt uten henne som selskap, veeeeldig koselig med litt kjærestetid på kvelden
![]()
Ja er det jeg også har funnet ut. At Daniel rett og slett ikke er klar for å ta kveld tidligere.Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Vi har hatt det akkurat på samme viset i 5 måneder! Hun sovna kl 20 hver kveld og våkna på slaget 1 time etterpå, ikke sulten men heller ikke trett. Så var hun våken til 22-23 tiden og først da tok hun kveld. Slitsomt når jeg egentlig ville sove. Men så plutselig en kveld snudde det, ei uke før hun ble 5 måneder, la henne kl 21 og hun tok kveldVåkna for mat kl 23 men sov videre. Sånn har det vært i 2 uker nå! Tror ikke det har så mye med sult og gjøre, hun var bare ikke klar for å ta kveld så tidlig før hun ble 5 måneder.
![]()
Helt himmelsk!![]()
I går spiste vi middag og så på film helt uten henne som selskap, veeeeldig koselig med litt kjærestetid på kvelden
![]()
Jeg legger min lille sent, etter hans søsken, like før vi selv legger oss og han sover hele natten, har gjort det lenge.