Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har han vært flink å sove hele natten, er vel helst meg som 'vekker' han...Sov Bebyen din hele natten etter hun/ han var blitt et døgn?her har det i natt vært helt stille, bare små snorking
jeg som ikke har ro på meg til å sove mer
hu ble jo født fredags kveld
![]()
Æsj så kjedeligHun hadde nok gjort det vist det ikke hadde vært for at jeg måtte vekke henne hver 3 time for mat. Nå er det ikke snakk om å sove lengre enn 2-3 timer omgangen her.
Smokk kan jo dempe sugebehovet daHer våkner han hver 2.-3. time og vil ha mat. Og så må vi gi ham tutt etter at han har spist, for ellers bare skriker han etter mer pupp... Men jeg tror ikke han er sulten, han bare elsker å suge på ting![]()
Aah høres så herlig utJeg ammet i går kl halv 12 før jeg la meg. Og han våkna aldri i natt. Kl halv 8 hadde eg så melkespreng at eg bare måtte ta han opp for å amme. Men han sov fortsatt og blei lite suging. Men fikk litt i han.storebror va helt lik. Nesten aldri vært våken om natta.
![]()
Hm :/ mage vondt? :/Nei, her er vi våken og skal helst suge. Ikke lenge imellom hver økt... Hadde 2 som sov det første døgnet før, så forventa igrunnen det nå også..
HuffMagevond og kvalme... Men det roer seg nok![]()
Huff hørtes trøttlig ut :/ går vel å supplere med erstatning til du har nok selv?Her har det vært LITE søvn. Sovn fra 17-22 i går etterm, og måtte vekke for mat. I natt sovnet han ikke skikkelig før 06Ikke snakk om skriking, men urolig, veldig mye suging og mat hele tiden. Kanskje produksjonen min ikke holder helt mål enda?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det er spesielt hvordan naturen jobberJeg ammer ca i 11-12 tiden på kvelden, de holder helt til ca kl 04 på natten![]()
Men er det ikke merkelig, når babyen er sulten så får en med en gang melkespreng. Hvertfall gjør jeg det. Han behøver ikke ha gitt fra seg en lyd en gang, jeg bare kjenner det på melkesprengen. Etter jeg har kjent det så går det ikke lange tiden før han begynner å knirke. Mer som vi er synkronisertmerkelige greier
![]()
Jeg ammer ca i 11-12 tiden på kvelden, de holder helt til ca kl 04 på natten![]()
Men er det ikke merkelig, når babyen er sulten så får en med en gang melkespreng. Hvertfall gjør jeg det. Han behøver ikke ha gitt fra seg en lyd en gang, jeg bare kjenner det på melkesprengen. Etter jeg har kjent det så går det ikke lange tiden før han begynner å knirke. Mer som vi er synkronisertmerkelige greier
![]()
Samme her,etter to uker med vekking hver tredje time,kommer hun no selv storsett hver tredje time...Hun hadde nok gjort det vist det ikke hadde vært for at jeg måtte vekke henne hver 3 time for mat. Nå er det ikke snakk om å sove lengre enn 2-3 timer omgangen her.
Noe regelmessig og noe uregelmessig men får håpe det ordner seg !!Samme her,etter to uker med vekking hver tredje time,kommer hun no selv storsett hver tredje time...
Store store bror og de andre snuppene har storsett sovet natten gjennom,men en amming frade kom til![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum