Sov Bebyen din ?

Bonzo12

mai beby 2013 <3
Sov Bebyen din hele natten etter hun/ han var blitt et døgn? :) her har det i natt vært helt stille, bare små snorking :) jeg som ikke har ro på meg til å sove mer :p hu ble jo født fredags kveld:)

Sov Bebyen din hele natten etter hun/ han var blitt et døgn? :) her har det i natt vært helt stille, bare små snorking :) jeg som ikke har ro på meg til å sove mer :p hu ble jo født fredags kveld:)
Her har han vært flink å sove hele natten, er vel helst meg som 'vekker' han...

Hun hadde nok gjort det vist det ikke hadde vært for at jeg måtte vekke henne hver 3 time for mat. Nå er det ikke snakk om å sove lengre enn 2-3 timer omgangen her :( .

Hun hadde nok gjort det vist det ikke hadde vært for at jeg måtte vekke henne hver 3 time for mat. Nå er det ikke snakk om å sove lengre enn 2-3 timer omgangen her :( .
Æsj så kjedelig :( hu vekte jeg på fire, så hu fikk ny bleie og mat... Sovnet med en gang igjen og sover ennå :)

Her våkner han hver 2.-3. time og vil ha mat. Og så må vi gi ham tutt etter at han har spist, for ellers bare skriker han etter mer pupp... Men jeg tror ikke han er sulten, han bare elsker å suge på ting:)

Jeg ammet i går kl halv 12 før jeg la meg. Og han våkna aldri i natt. Kl halv 8 hadde eg så melkespreng at eg bare måtte ta han opp for å amme. Men han sov fortsatt og blei lite suging. Men fikk litt i han. :) storebror va helt lik. Nesten aldri vært våken om natta. :)

Nei, her er vi våken og skal helst suge. Ikke lenge imellom hver økt... Hadde 2 som sov det første døgnet før, så forventa igrunnen det nå også..

Jeg ammet i går kl halv 12 før jeg la meg. Og han våkna aldri i natt. Kl halv 8 hadde eg så melkespreng at eg bare måtte ta han opp for å amme. Men han sov fortsatt og blei lite suging. Men fikk litt i han. :) storebror va helt lik. Nesten aldri vært våken om natta. :)
Aah høres så herlig ut :D

Magevond og kvalme... Men det roer seg nok :)

Her har det vært LITE søvn. Sovn fra 17-22 i går etterm, og måtte vekke for mat. I natt sovnet han ikke skikkelig før 06 :o Ikke snakk om skriking, men urolig, veldig mye suging og mat hele tiden. Kanskje produksjonen min ikke holder helt mål enda?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her har det vært LITE søvn. Sovn fra 17-22 i går etterm, og måtte vekke for mat. I natt sovnet han ikke skikkelig før 06 :o Ikke snakk om skriking, men urolig, veldig mye suging og mat hele tiden. Kanskje produksjonen min ikke holder helt mål enda?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Huff hørtes trøttlig ut :/ går vel å supplere med erstatning til du har nok selv? :)

Jeg ammer ca i 11-12 tiden på kvelden, de holder helt til ca kl 04 på natten :)
Men er det ikke merkelig, når babyen er sulten så får en med en gang melkespreng. Hvertfall gjør jeg det. Han behøver ikke ha gitt fra seg en lyd en gang, jeg bare kjenner det på melkesprengen. Etter jeg har kjent det så går det ikke lange tiden før han begynner å knirke. Mer som vi er synkronisert :) merkelige greier :)

Men er det ikke merkelig, når babyen er sulten så får en med en gang melkespreng. Hvertfall gjør jeg det. Han behøver ikke ha gitt fra seg en lyd en gang, jeg bare kjenner det på melkesprengen. Etter jeg har kjent det så går det ikke lange tiden før han begynner å knirke. Mer som vi er synkronisert :) merkelige greier :)
Det er spesielt hvordan naturen jobber:)

Her våkner han hver 3 time ca og vil ha mat. Og kan godt bruke litt tid på å få han til å sovne igjen!

-- tasting fra mobil --

Sånn fungerer det ikke for meg i det hele tatt :p jeg kommer brystdprengen når som helst og helt usynkront med gutten ^^

-- tasting fra mobil --

Samme her,etter to uker med vekking hver tredje time,kommer hun no selv storsett hver tredje time...
Store store bror og de andre snuppene har storsett sovet natten gjennom,men en amming frade kom til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Samme her,etter to uker med vekking hver tredje time,kommer hun no selv storsett hver tredje time...
Store store bror og de andre snuppene har storsett sovet natten gjennom,men en amming frade kom til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Noe regelmessig og noe uregelmessig men får håpe det ordner seg !!:)

Back
Topp