Tror nok jeg legger ut ultralydbilde fra ordinære. Synes det er koselig med litt oppmerksomhet.
Så enkelt kan det jo sies! Skal se det er svært mange som gleder seg sammen med dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok jeg legger ut ultralydbilde fra ordinære. Synes det er koselig med litt oppmerksomhet.
Jeg har ikke gjort det enda og kjenner at det er litt et fett, men samboer vil dele det på facebook etter OUL slik at han kan legge ved bilde OG kjønn så da kan han jo i så fall tagge meg på detDet er ikke hemmelig lengre og alle jeg går ofte sammen med av venninner og familie vet det jo nå
![]()
det er ikke noe sært å annonsere en gravditetjeg tror vi kommer til å legge ut ul bilde som profilbilde så veldig diskre men morsomt. det skjer ikke før etter oul
skal si det til flere på julaften og resten etter oul
Blir nok ikke noe på fb før evt etter fødsel, men da kun bilde av føtter eller fingre. Ansiktet skal aldri på sosiale medier!
Blir en statusoppdatering på fb til sommeren når jeg har født. Ingenting før det. Rett og slett fordi det er for mange nysgjerrige folk der som kommer til å mase om fødselen lenge før termin. De jeg treffer jevnlig kan få lov å spørre, men de kjenner meg også såpass godt at de ikke maser. Mens andre på fb er der fordi de er kjekk å ha som venner ifbm med spesielle hobbyer og interesser, men som en ikke nødvendigvis deler hele livet med.
Nærmeste venner og familie vet godt at ingenting skal på face. Hadde en kollega som outet meg i en kommentar sist, fikk heldigvis slettet den fort med grei beskjed om at sånt vil jeg ikke ha. Så lenge det ikke står noe om graviditeten på veggen min syns jeg folk burde holde seg for god til å poste det. Samme med fødsel, de som gratulerer før ungen har fått komt helt ut engang.
Jeg tenker folk får gjøre det som passer de og deres årsaker best. Her venter vi til tirsdag neste uke for å se at ting er ok på ul, før vi skal publisere et bilde på Facebook. Vi bor langt unna familiene våre og mange av vennene våre, og derfor passer det seg best slik for vår del. Må jo også innrømme at jeg har gledet meg til det ble "vår tur", og endelig er det!![]()
Jeg kommer ikke til å legge ut noe på fb og jeg håper ingen andre legger ut på vegne av meg (har venner som deler alt om seg selv og andre). Foreløpig vet ingen andre enn mannen og jeg om graviditeten.
Er igrunnen enig i dette! Husker når vi la ut at vi hadde gifta oss (la ingenting ut om forlovelse eller forberedelser, så ikke så mange visste om det) fikk vi så utrolig mye hyggelige hilsener! Og det gjorde gifte-highen min enda høyere![]()
Japp! Jeg kan bli veldig glad for andre når det legges ut sånne store nyheter, iallfallDet er jo kjempekoselig. Var helt sikkert mange som tenkte: "jøss, har de giftet seg. Det var koselig." Og så får man hilsener deretter. Syns de fleste er flinke til å glede seg på andres vegne jeg.