Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker samme som deg. Viktig å huske at alt som postes på nett, forblir der for evig og alltid..Blir nok ikke noe på fb før evt etter fødsel, men da kun bilde av føtter eller fingre. Ansiktet skal aldri på sosiale medier!
Jeg har av og til tenkt på å ikke gjøre det, hvertfall vente en god stund så jeg ikke går glipp av å fortelle noen, men jeg er redd for at hvis jeg ikke gjør det så kommer noen andre til å gjøre det for meg, og det vil jeg ikke.
Og husker at hele den lange prøvetiden, hver gang jeg leste om noen som var gravide så ba jeg om og håpet at neste gang så skulle det være min turog endelig så er det det, så litt derfor jeg har lyst
![]()
Jeg synes absolutt ikke det er sært å ikke skrive noe om dette i sosiale medier. Jeg deler svært lite i sosiale medier, og kommer ikke til å skrive noe om dette. De som kjenner meg godt, og som jeg ønsker å dele dette med vil jo få vite det når vi møtesKan heller driste meg til en statusoppdatering og si at jeg har blitt mor etter at barnet er født...
Er igrunnen enig i dette! Husker når vi la ut at vi hadde gifta oss (la ingenting ut om forlovelse eller forberedelser, så ikke så mange visste om det) fikk vi så utrolig mye hyggelige hilsener! Og det gjorde gifte-highen min enda høyereHar du litt lyst, så syns jeg du skal gjøre det jeg. Du kommer utvilsomt til å få mange hyggelige hilsenerFolk gleder seg stort sett alltid med de som bli gravide. Etter å ha prøvd lenge, er det jo ekstra gøy at det er din tur.
Dette har jeg også tenkt mye på, men jeg har egentlig bestemt meg ganske fort i graviditeten for å ikke "blomstre" det der. Kommer ikke til å legge ut bilde med tekst at nå er vi gravide og greier. Ingen der som har noe med det, bortsett fra familie og venner. En annen og kanskje den største grunnen min er, at det er ikke rosenrødt. Jeg er ikke super glad. Jeg ser ikke ut. Jeg orker ikke en dritt. Så.. hvorfor skal jeg da publisere noe som det hvor folk forventer at jeg skal sorekke av glede mens det er det omvendte? Øhm nei takk
. Kanskje senere om "gladheten" kommer hvis jeg blir kvitt alle plagene mine.
Vi kommer ikke til å gjøre det, men tror nok det kommer noe når bebs er på plass! <3 har jo lyst til å hyle det ut til alt og alle!!alle er så glade på våre vegne og det er jo så utroli koselig. <3