Sorterer dere klærne

Får pokker ikke plass på badet :/ så da må jeg ha en stor kurv på badet også sorterer jeg på vaskerommet i de boksene :)
Jeg har de og på vaskerommet. Det er vegg i vegg med badet så alle tar bare med seg skitne klær dit med en gang. :) Sprittusj går nok helt fint. :)

Dere som sorterer i flere kurver,har dere lyst til å legge ut bilder? Hadde vært kjekt å se hvordan dere får plass ;)
Vi har tre store i plast ( europris) som henger på veggen, over benken. Og to mindre kurver som står under ( ull og hvitt) og så en stor kurv til håndklær som står under benken

Jeg sorterer i 4:

Farget tøy
Hvitt tøy
Kluter/kjøkkenhåndklær
Ulltøy

(Og så tar jeg "store" klær for seg selv....som eks. sengetøy/laken...eller utedresser og regntøy)

Her sorterer vi 5 forskjellige vasker
60-hvit
60-farget
40-hvit
40-farget
Ull
Her er vårt system. Disse plastbeholderne er fra Ikea og heter Sortera. De fire nederste tar 60 liter og de to på toppen tar 40 liter mener jeg. Den vi ikke ser står det undertøy på og det vasker jeg på 60grader. Sengklær vasker jeg med en gang jeg tar de av, det tar så mye plass viss ikke. :)
så genialt, tørr jeg spørre hvor mye plass de tar i bredden ?

Sorterer sånn:
Ull/fleece (trenger ikke vaske fleece her, men unngår skyllemiddel på det, så derfor)
Hvitt 60 grader
Farget 60 grader
Hvitt 40 grader
Farget 40 grader

Og skjorter/finklær utenom.
Utetøy for seg selv

Vi har 2 dunker, men skal skaffe oss 2 til. Jeg sorterer slik:
Undertøy/håndklær
Lys vask 40
Mørk vask 40
Ull håndvask
Rødt/rosa/lilla 40